Tai pirmas kartas šalies istorijoje, kai teismas už neteisėtą konkurento prekės ženklo naudojimą reklamai, įdėtai į „Google“ paieškos sistemą, prasikaltusią bendrovę įpareigojo atlyginti nukentėjusiojo patirtą žalą, ketvirtadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
„Mūsų įmonės pavadinimą konkurentai naudojo reklamoje, kuri rodoma prie „Google“ paieškos rezultatų. Paspaudęs nuorodą žmogus patekdavo į „Credit24“ puslapį, nors jis buvo reklamuojamas kaip „Bigbank“, – tvirtino „Bigbank“ Lietuvos filialo vadovas Rolandas Norvilas.
Žala buvo skaičiuojama pagal tai, kiek lankytojų paspaudė šią reklaminę nuorodą ir kiek įmonė galėjo prarasti potencialių klientų. Skaičiuojama, jog iš visų lankytojų konkurentų klientais tapo apie 60 žmonių.
„Mėginome derėtis dėl taikos sutarties, tačiau susitarti nepavyko. Mes savo kaltės neneigiame. Tiesiog pasirinkome netinkamą partnerį, kuris teikė reklamos paslaugas“, – sakė „MCB Finance“ vykdomasis direktorius Augustas Štaras.
„MCB Finance“, nesutikdama su priskaičiuotu žalos dydžiu, šį sprendimą planuoja skųsti aukštesnės instancijos teismui. Jei ir šis ieškinys bus atmestas, „MCB Finance“ žalos išieškojimą ketina nukreipti į reklaminę kampaniją organizavusią bendrovę „AmplifyDep“.