„Media House“ šiemet planuoja didinti pelną, pajamos turėtų siekti 22 mln. litų

Reklamos, žiniasklaidos pirkimo ir planavimo paslaugų agentūra „Media House“ šiemet planuoja didinti pelną, o agentūros pajamos, planuojama, turėtų pasiekti 22 mln. litų. Tai būtų 7 proc. daugiau nei 2010-aisiais, kai jos siekė 20,6 mln. litų. Pernai, palyginti su 2009-aisiais, pajamos didėjo 0,5 procento.

„Galime teigti, kad įmonės finansinės prognozės turi tvirtą pagrindą“, – Registrų centrui pateiktoje 2010 metų veiklos ataskaitoje rašo „Media House“.

Šiemet įmonė planuoja uždirbti 4,2 mln. litų bendrojo pelno (pardavimo pajamos atėmus pardavimo savikainą) – 5 proc. daugiau nei pernai (4,02 mln. litų). Grynojo pelno agentūra pernai uždirbo 981 tūkst. litų – 1,6 karto daugiau nei 2009 metais (624 tūkst. litų).

Agentūra anksčiau planavo pardavimo pajamas 2010 metais padidinti 1,7 karto iki 35 mln. litų ir gauti 4,9 mln. litų bendrojo pelno.

„Media House“ pernai, kaip ir 2009-ųjų pabaigoje, dirbo 18 darbuotojų, tačiau įmonė rašo, jog dėl sumažėjusios reklamos rinkos padidėjo darbuotojų kaita.

Vienintelė įmonės akcininkė yra to paties pavadinimo Estijos bendrovė „Media House“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis