Daugiausia – apie 80 proc. – pagamintų baldų bendrovė parduoda Anglijoje, likusią dalį – Skandinavijos rinkoje, Danijoje, Olandijoje rašo „Verslo žinios“.
Pasak D.Miničiaus, iki praėjusių metų rudens smukusi paklausa Anglijoje šiuo metu sparčiai atsigauna, apyvarta pasiekia anksčiau buvusią apimtį, o ir lietuvių gamintojai ten konkurencingi.
„Klientai pradėjo patys ieškoti fabrikų, kurie galėtų tiekti produkciją. Mums pavyko pasirašyti sutartis su dideliais pardavėjais ir dabar nuolat plečiamės“, – teigė D.Miničius.
Su vietos gamintojais drąsiai konkuruojama kaina, ją lemia pigesnė darbo jėga Lietuvoje. Sumažėjus tarpininkų, jiems tekdavusi dalis dabar teigiamai atsiliepia kainai. Kinų produkciją lietuviai nurungia kur kas trumpesniais gamybos ir pristatymo terminais.
„Dabar svaras pakilo, o doleris – dar labiau. Kinijoje produkcija ėmė stipriai brangti, be to, prisideda sandėliavimo, vežimo sąnaudos. Stambūs tinklai pradėjo gręžtis į Europą, Baltijos šalis“, – sakė D.Miničius.
Kitiems metams bendrovė jau turi ir naujų sutarčių Anglijoje. Pasak D.Miničiaus, planuojama, kad 2011 metais apyvarta išaugs dar apie 40 proc.
Lietuvoje „Medienos eros“ pardavimas sudaro vos 5–7 proc. Lietuvoje ąžuoliniai baldai esą asocijuojasi su prabanga, tad ir perkama jų mažai. Vis dėlto nuspręsta padidinti parduotuvių skaičių nuo anksčiau buvusių 2 iki 6.
„Atidarėme 4 naujas parduotuves, tik mes orientuoti ne tiek į apyvartą, kiek į žinomumo didinimą, nes daug žmonių praeina, daug sužino. Nuomos kainos dabar labai krito, pats laikas pigiai reklamuotis“, – sakė D.Miničius.
Anot jo, investavus apie 800 tūkst. litų rangą padidinti ir pagerinti pavyko 1,5 karto. Prieš sunkmetį toks atsinaujinimas esą būtų atsiėjęs apie 1,5 mln. litų.
Vienintelė problema, anot vadovo, yra kreditavimą pristabdę bankai. Jei gautų pasiskolinti lėšų, bendrovė pajėgumus tik sustiprintų, tačiau, nors įmonės rezultatai labai geri, bankai esą vis tiek reikalauja laiduoti „visu įmanomu turtu“.