Medijų rėmimo fondas skelbia papildomą konkursą – žiniasklaidai bus paskirstyta beveik pusė milijono eurų

Medijų rėmimo fondas skelbia papildomą konkursą Kultūros projektų žiniasklaidoje ir kultūros periodinių leidinių, Naujienų, tiriamosios ir šviečiamosios žurnalistikos ir Tiriamosios žurnalistikos stipendijų programose, kuriose paskirsčius finansavimą projektams, liko nepanaudotų lėšų.
Lietuvos žiniasklaida
Lietuvos žiniasklaida / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Fondo pranešime žiniasklaidai rašoma, kad per šį konkursą planuojama paskirstyti 491 000 Eur lėšų projektams.

Medijų rėmimo fondo Taryba 2024 m. birželio 27 d. sprendimu nutarė skelbti konkursą programose, kuriose po ekspertų vertinimo liko nepaskirstytų lėšų.

Šiam konkursui numatoma skirti: Kultūros projektų žiniasklaidoje ir kultūros periodinių leidinių projektų programai apie 49 000 Eur, Naujienų, tiriamosios ir šviečiamosios žurnalistikos projektų programai apie – 390 000 Eur, Tiriamosios žurnalistikos stipendijų programai apie – 52 000 Eur.

Fondo Taryba ir Fondo administracija kviečia pareiškėjus aktyviai dalyvauti konkurse, ypač tiriamosios žurnalistikos programoje.

Konkurse gali dalyvauti viešosios informacijos rengėjai ir (ar) skleidėjai (juridiniai asmenys), ir žurnalistai, norintys gauti tiriamosios žurnalistikos stipendiją. Šiame konkurse gali dalyvauti ir pareiškėjai, jau gavę Fondo finansinę paramą.

Fondo Taryba, įvertinusi praėjusio konkurso rezultatus, ragina paraiškas teikti atsakingai, atsižvelgti į Fondo misiją ir tikslus, kurti originalų, kokybišką žiniasklaidos priemonių turinį, užtikrinti sklaidą, pateikti išsamias, faktiškai planuojamomis išlaidomis pagrįstas projektų sąmatas.

2024 metų projektų paraiškos teikiamos elektronine forma, galima rasti Fondo internetinėje svetainėje www.medijufondas.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis