Jų pardavimai Europoje augo 7 proc. iki 659,4 tūkst. (vien tik Vokietijoje – 9 proc. iki 234,3 tūkst.), tuo tarpu Azijoje – menko 2 proc. iki 963,8 tūkst. (vien tik Kinijoje – 2 proc. iki 737,2 tūkst.), Šiaurės Amerikoje – 1 proc. iki 339,5 tūkst., kitur pasaulyje – 9 proc. iki 81,1 tūkstančio.
Vien tik elektromobilių užsakovams pernai pristatyta 73 proc. daugiau nei užpernai – 222,6 tūkst., o jų dalis bendruose lengvųjų automobilių pardavimuose pasiekė 11 procentų.
Iš viso „Mercedes-Benz“ automobilių, įskaitant mikroautobusus ir lengvuosius sunkvežimius, per praėjusius metus pardavė 1,5 proc. daugiau nei 2022 metais – 2,492 milijono.