06 14

Jau stringant „Michelin“ restoranų rezervacijų sistemoms šefai pasisakė apie kainas: ką su jomis darys?

Keturiems Lietuvos restoranams ketvirtadienį gavus prestižinio „Michelin“ gido žvaigždę, o dar 30 patekus į „Michelin“ gidą, įvertintų restoranų vadovai sako, jog juos užplūdo potencialių klientų skambučiai, o rezervacijų sistemos jau ketvirtadienį vakare strigo.

„Gal praėjus 5–10 minučių po ceremonijos tiesiog užstrigo, nebeveikė rezervacijų sistema. Netilo telefonas, pilna užklausų, pilna žinučių. Labai stipriai jaučiasi“, – BNS penktadienį sakė „Michelin“ žvaigžde įvertinto Vilniaus restorano „Džiaugsmas“ vadovas Paulius Matusevičius.

Vis dėlto BNS pakalbintų restoranų vadovai tikina, jog sulaukus pripažinimo bent kol kas neplanuoja didinti kainų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis