Rudenį visi, ir prekybininkai, ir pirkėjai, laukė Juodojo penktadienio. Vis tik po jo srautas elektroninėje prekyboje galima sakyti nelabai ir atslūgo – jei lyginsime svetainės lankytojų srautą lapkričio ir gruodžio mėnesiais – jis išaugęs du, tris kartus. Pagal ankstesnių metų tendencijas pirkėjų elektroninėje erdvėje srautas pradeda kristi kelios dienos iki švenčių.
Šiuo šventiniu laikotarpiu laimi tie pardavėjai, kurie turi ne tik elektroninę, bet ir fizinę prekybą. Taip ją gali išnaudoti kaip užsakymų atsiėmimo taškus. Tokiu atveju elektroninę prekybą galima vykdyti bene iki paskutinės švenčių dienos.
Prieš pat šventes natūralu, kad nemažai bendraujame su kurjerių kompanijomis dėl realių pristatymo terminų, jų apkrovų. Kas iš to jei parduosime prekes, o jos neatkeliaus iki Kalėdų pirkėjui. Svarbu ir pirkėjams tinkamai iškomunikuoti informaciją – iki kada įsigiję prekę internetu ją gautų dar prieš šventes. Svarbu suteikti tinkamus lūkesčius ir vėliau juos įgyvendinti.
Anot „Google” vykdytos pirkėjų apklausos, 39 procentai pirkėjų teigė, kad jie šiemet perka internetu daugiau nei tai darė prieš metus.