A.Armonaitė su „McDonald‘s“ atstovais aptarė plėtros Lietuvoje planus

Ekonomikos ir inovacijų ministrė (EIMIN) Aušrinė Armonaitė susitiko su Lietuvoje viešinčiu „McDonald‘s“ vykdomuoju viceprezidentu Jonu Banneriu ir aptarė korporacijos plėtros Lietuvoje planus bei investicinę aplinką šalyje, rašoma EIMIN pranešime spaudai.
Aušrinė Armonaitė
Aušrinė Armonaitė / 15min koliažas

„Mūsų prioritetas yra stiprinti esamą ir kurti naujus prekybos ryšius ir investavimo galimybes Lietuvoje. Praėjusiais metais į Lietuvą pavyko sėkmingai pritraukti rekordinį skaičių užsienio investicijų, dėl kurių per artimiausius trejus metus planuojama sukurti 5 tūkst. darbo vietų ir investuoti 134,5 mln. eurų į ilgalaikį turtą. Džiaugiamės, kad viena didžiausių amerikiečių korporacijų, kurios pajamos praėjusiais metais siekė daugiau nei 23 mlrd. JAV dolerių, taip pat siekia sustiprinti savo veiklą Lietuvoje“, – po susitikimo teigė ekonomikos ir inovacijų ministrė.

Susitikimo metu taip pat diskutuota apie Europos Sąjungos lygiu inicijuojamą pakuočių ir pakuočių atliekų reglamento siūlymą. Šiuo reglamentu siekiama sumažinti atliekų kiekį, apriboti nereikalingos pakuotės kiekį ir skatinti pakartotinai naudojamas ir pakartotinai užpildomas pakuotes.

Priėmus ES pakuočių ir pakuočių atliekų reglamentą būtų uždrausta naudoti tam tikrų formų pakuotę, pavyzdžiui, vienkartinę pakuotę maistui ir gėrimams, vartojamiems restoranuose ir kavinėse, vienkartinę vaisių ir daržovių pakuotę. Iškeltas siekis sukurti atitinkamas sistemas jau 2030-aisiais.

Susitikime taip pat dalyvavo „McDonald‘s“ vyresnysis tarptautinių vyriausybinių ryšių direktorius Serge‘as Thinesas, „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis