„Mokilizingui“ skirta 2 188 eurų bauda, o „Moment Credit“ – 1 853 eurų bauda, tai atitinkamai 0,03 ir 0,05 proc. bendrovių metinių pajamų.
Skiriant baudas ir nustatant jų dydį atsižvelgta į reklamų trukmę, transliacijos mastą ir kitas aplinkybes, nurodoma Lietuvos banko pranešime.
„Moment Credit“, reklamuodama savo siūlytus vartojimo kreditus automobiliui įsigyti, o UAB „Mokilizingas“, siekdama patraukti klientus savo siūlomo vartojimo kredito palūkanų norma, tinkamai neįvykdė Vartojimo kredito įstatymo reikalavimo vartojimo kredito sutarties reklamoje pastebimai nurodyti tam tikrą standartinę informaciją apie vartojimo kreditą.
Reklamose vartojimo kredito palūkanų normos dydį nurodantys skaičiai buvo pateikti gerokai didesniu šriftu, nei privaloma standartinė informacija, ir labiau traukė vartotojo dėmesį, todėl standartinė informacija galėjo atrodyti kaip šalutinė, nereikšminga ir taip tapti vartotojams nepastebima.
Be to, abiejų bendrovių reklamose pateikto tipinio pavyzdžio tekstas buvo palyginti ilgas, jame nurodyta gana daug kiekybinės su siūlytais vartojimo kreditais susijusios informacijos, todėl, Lietuvos banko specialistų nuomone, tipinio pavyzdžio rodymo laikas (3–6 ar 7–8 sekundės) buvo per trumpas, kad vartotojas galėtų visą tekstą perskaityti.
Kai televizijos kanalu skleidžiamoje vartojimo kredito sutarties reklamoje standartinė informacija pateikiama nepastebimai, t. y. pateikiama per mažu šriftu arba labai trumpai sublyksi televizoriaus ekrane, vartotojas negali įvertinti joje pateikiamo pasiūlymo naudingumo ir palyginti jo su kitų įmonių siūlomomis vartojimo kredito sąlygomis tam, kad galėtų pagrįstai nuspręsti, ar naudotis reklamą skleidžiančio vartojimo kredito davėjo paslaugomis, ar ne.