Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Monte Pacis“ įkūrėja I.Ramanauskienė: „Mintis kurti viešbutį vienuolyne savaime intrigavo ir jaudino“

Mintis kurti svetingumo kompleksą Indrai ir Algirdui Ramanauskams brangiame Pažaislio vienuolyne sutuoktinius ir intrigavo, ir jaudino. Nors abu žinojo, kad lengva nebus – sunkumų teko įveikti daugiau nei tikėtasi, tačiau pasiektas rezultatas abu verslininkus džiugina – svetingumo centras auga, pritraukia vis daugiau lankytojų. Sėkmės formulės I.Ramanauskienė įvardyti negalėjo, tik neabejojo, kad svarbiausia kuriant verslą – turėti gerą idėją ir siekiant jos įgyvendinimo nesiblaškyti.

Svarbiausia – judėti kryptingai

2013-ais įsikūręs „Monte Pacis“ jau turi 41 darbuotoją, I. Ramanauskienė džiaugiasi, kad užsakymai ir apyvarta nuolat auga. Planų ir tikslų verslininkė sakė turinti, bet atskleisti jų per anksti nenorinti: „Vienas konkretesnių tikslų – didinti viešbučio užimtumą, mažinti sezoninius svyravimus. O tolesnius tikslus ir planus dar būčiau linkusi pasilaikyti sau. Bet, žinoma, kad jų turime!“

Paklausta, ką galėtų patarti dar tik pradedantiems verslininkams, I.Ramanauskienė teigė, kad svarbiausia – judėti kryptingai: „Manau, kad visada atsiras baimių, abejonių ar priežasčių, kodėl ko nors nedaryti, ne tik naujo verslo.

Nuosavas verslas vienus labai žavi (nes lyg ir pats sau šeimininkas), kitus gąsdina atsakomybė. Tikriausiai svarbiausia turėti tikrą savo idėją ir kryptingai siekti ją įgyvendinti.“

„Monte Pacis“ vadovė siūlė įsiklausyti į kitų patarimus, bet nesiblaškyti – iš savo patirties galinti patvirtinti, kad sėkmingiausios yra pirminės, t. y. grynos idėjos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?