Naujasis JK finansų ministras pripažino klaidas ir įspėjo dėl kilsiančių mokesčių

Naujasis Britanijos finansų ministras šeštadienį įspėjo apie laukiantį mokesčių kėlimą ir pripažino, kad jo trumpai dirbęs pirmtakas padarė klaidų teikdamas žalingų pasekmių turėjusį biudžetą.
Jeremy Huntas
Jeremy Huntas / ZUMAPRESS / Scanpix nuotr.

Jeremy Huntas taip teigė pirmą kartą bendraudamas su žiniasklaida po to, kai buvo paskirtas naujuoju iždo kancleriu. Jį paskyrusi ministrė pirmininkė Liz Truss pati nėra tikra dėl savo ateities poste, nors pareigas pradėjo eiti vos prieš keletą savaičių.

„Mūsų laukia keletas labai sunkių sprendimų“, – „Sky News“ sakė J.Huntas.

Jis įspėjo, kad „visiems vyriausybės departamentams“ gręsia išlaidų suvaržymai.

„Ir kai kurie mokesčiai nebus mažinami taip greitai, kaip žmonės norėtų. Kai kurie mokesčiai augs“, – pridūrė jis.

Mokesčių mažinimas buvo pagrindinis elementas biudžete, kurį J.Hunto pirmtakas Kwasi Kwartengas pristatė rugsėjo 23-iąją. Tačiau kadangi šį mažinimą rengtasi finansuoti papildomai skolinantis milijardus, tai sukėlė paniką finansų rinkose, o ši, savo ruožtu, išaugino kainas Britanijos gyventojams.

L.Truss penktadienį atleido K.Kwartengą ir atsitraukė nuo planuoto mokesčių mažinimo. Nepaisant to, vyresnieji konservatorių parlamentarai, susirūpinę dėl smunkančių partijos reitingų, grasina premjerę atstatydinti.

„Buvo padaryta klaidų“, – pripažino J.Huntas, buvęs sveikatos ir užsienio reikalų sekretorius.

Kalbėdamas apie dvi didžiausias klaidas, jis sakė, jog K.Kwartengas ir L.Truss norėjo sumažinti mokesčius daugiausiai uždirbantiesiems ir pristatė biudžetą negavę nepriklausomų Biudžeto atsakomybės biuro prognozių.

„Ministrė pirmininkė tai pripažino ir todėl esu čia“, – sakė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis