Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Naujoji Rūta“ negalės žymėti saldainių „Raudonkepuraitės“ ženklu

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma Šiaulių šokolado ir saldainių gamintoja „Naujoji Rūta“ negalės jos gaminamų saldainių žymėti prekės ženklu „Krasnaja Šapočka“ (liet. „Raudonkepuraitė“), nutarė teismas.
Raudonkepuraitė
Raudonkepuraitė / „Scanpix“/„Caters News Agency“ nuotr.

Vilniaus apygardos teismas spalio 3 dieną patenkino Maskvos konditerijos fabriko „Krasnyj Oktiabr“ skundą ir uždraudė „Naujajai Rūtai“ naudoti žymenį „Krasnaja Šapočka“.

„Ieškovo („Krasnyj Oktiabr“ – BNS) prekių ženklo žodinis elementas ir atsakovo („Naujosios Rūtos – BNS“) naudojamų žymenų žodiniai elementai yra visiškai vienodai tariami, todėl fonetiškai tapatūs. Teismui nekilo abejonių, kad labai reikšminga visuomenės dalis Lietuvoje be vargo supranta rusų kalbą ir lengvai sugeba perskaityti tiek rusiškus žodžius, tiek ir tokius žodžius užrašytus lotyniškomis raidėmis bei teisingai ir dėl to vienodai juos tarti“, – rašoma teismo nutartyje.

Saldainius „Naujoji Rūta“ gamina Hamburgo įmonei „Dovgan“. Pastaroji savo interneto svetainėje nurodo prekiaujanti saldainiais „Shapochka“.

Lietuvos teismai taip pat nagrinėja „Krasnyj Oktiabr“ fabriko ir „Naujosios Rūtos“ ginčą dėl saldainių „Miška kosolapyj“ (liet. „Meškutė šleivakojė“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų