„Naujoji Rūta“ negalės žymėti saldainių „Raudonkepuraitės“ ženklu

Koncerno „Achemos grupė“ valdoma Šiaulių šokolado ir saldainių gamintoja „Naujoji Rūta“ negalės jos gaminamų saldainių žymėti prekės ženklu „Krasnaja Šapočka“ (liet. „Raudonkepuraitė“), nutarė teismas.
Raudonkepuraitė
Raudonkepuraitė / „Scanpix“/„Caters News Agency“ nuotr.

Vilniaus apygardos teismas spalio 3 dieną patenkino Maskvos konditerijos fabriko „Krasnyj Oktiabr“ skundą ir uždraudė „Naujajai Rūtai“ naudoti žymenį „Krasnaja Šapočka“.

„Ieškovo („Krasnyj Oktiabr“ – BNS) prekių ženklo žodinis elementas ir atsakovo („Naujosios Rūtos – BNS“) naudojamų žymenų žodiniai elementai yra visiškai vienodai tariami, todėl fonetiškai tapatūs. Teismui nekilo abejonių, kad labai reikšminga visuomenės dalis Lietuvoje be vargo supranta rusų kalbą ir lengvai sugeba perskaityti tiek rusiškus žodžius, tiek ir tokius žodžius užrašytus lotyniškomis raidėmis bei teisingai ir dėl to vienodai juos tarti“, – rašoma teismo nutartyje.

Saldainius „Naujoji Rūta“ gamina Hamburgo įmonei „Dovgan“. Pastaroji savo interneto svetainėje nurodo prekiaujanti saldainiais „Shapochka“.

Lietuvos teismai taip pat nagrinėja „Krasnyj Oktiabr“ fabriko ir „Naujosios Rūtos“ ginčą dėl saldainių „Miška kosolapyj“ (liet. „Meškutė šleivakojė“).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis