Naujovė: banko paslaugas šalies savivaldybėse teiks mobili darbuotojų komanda

Lietuvos savivaldybėse, kuriose nėra SEB banko skyriaus, bet gyventojams svarbu fiziškai gauti finansines kasdienes paslaugas, jas teiks mobili banko darbuotojų komanda. Paslaugos bus teikiamos banko ir savivaldybių suderintu periodiškumu, rašoma SEB banko pranešime spaudai.
„SEB bankas“
„SEB bankas“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.
Temos: 2 SEB bankas Regionas

Mobili komanda gyventojams teiks kasdienės bankininkystės paslaugas, mokys naudotis nuotoliniais paslaugų teikimo kanalais, rūpinsis gyventojų skaitmeniniu ir finansiniu raštingumu.

SEB bankas išplatino kreipimąsi į Lietuvos savivaldybių asociaciją, kad į savivaldybes, kuriose nėra banko skyriaus, yra pasiruošęs periodiškai vykti su mobilia komanda.

„Girdime, kad daliai gyventojų, ypač vyresnio amžiaus, vis dar būtina gauti ir fizines banko paslaugas, bet ne visi gali prireikus nuvykti iki artimiausio banko skyriaus. Šių gyventojų poreikius šalies regionuose, kur nėra mūsų banko skyriaus, atlieps mūsų mobili komanda. Kalbamės su kiekviena savivaldybe atskirai ir vertiname, kur paslaugas mūsų klientams gauti būtų patogiausia. Pagal jau sudarytus susitarimus, mobili komanda periodiškai veiks Plungės savivaldybės patalpose, Šilutės Fridricho Bajoraičio viešojoje bibliotekoje, Joniškio Turizmo ir verslo informavimo centre, Anykščių menų inkubatoriuje – menų studijoje, Elektrėnų kultūros centre“, – sako SEB banko valdybos narė ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Eglė Dovbyšienė.

Paslaugos bus teikiamos savivaldybių pasiūlytose patalpose, už kurių nuomą savivaldybei mokės SEB bankas. SEB bankas taip pat įrengs ir apstatys dalį patalpų savo lėšomis, kad jose būtų patogu aptarnauti klientus – banko sukurta infrastruktūra minėtų savivaldybių administracija ar gyventojai galės naudotis tuo metu, kai banko mobiliosios komandos nebus. Banko paslaugos bus teikiamos su savivaldybėmis suderintu periodiškumu. Savivaldybes bankas lankys priklausomai nuo to, kur bus didžiausias banko klientų poreikis.

„Kiekvienais metais skatiname finansinį gyventojų švietimą. Nuo šio rudens prisijungėme ir prie Ryšių reguliavimo tarnybos projekto „Skaitmeninis dešimtmetis: nė vienas nėra pamirštas“, kurio metu mūsų darbuotojai vyksta į įvairius šalies miestelius ir tiesiogiai su vyresnio amžiaus žmonėmis bendrauja bei dalinasi savo žiniomis apie skaitmeninį raštingumą sprendžiant finansinius klausimus ir sukčiavimo prevenciją „, – mini E.Dovbyšienė.

Anot jos, šiuo metu neatvykus į skyrių galima naudotis iš esmės visomis banko paslaugomis – ir užsisakyti bei paštu gauti mokėjimo kortelę, ir sudaryti vartojimo ar būsto paskolos sutartį. Visus reikiamus dokumentus klientai gali pasirašyti skaitmeniniu būdu, o SEB banko teikiamos nuotolinės konsultacijos padeda pasiekti klientą jo buvimo vietoje. Tad SEB banko darbuotojai, teikdami paslaugas savivaldybėse, ir toliau daug dėmesio skirs klientų edukacijai – mokys, padės ir skatins naudotis skaitmeninėmis banko paslaugomis.

Savivaldybės, kuriose bus periodiškai teikiamos SEB banko kasdienės bankininkystės paslaugos, gyventojams skelbs informaciją apie banko mobilios komandos paslaugų teikimo vietą ir laiką. Apie tai klientus informuos ir SEB bankas savo interneto svetainėje.

Šiuo metu SEB bankas visoje Lietuvoje turi 18 banko skyrių. Lig šiol devyniose savivaldybėse gyventojus aptarnavo mobilus banko skyrius elektriniame autobuse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų