Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Negabaritinis krovinys sklandžiai riedėjo Klaipėdos miesto gatvėmis

Praėjusią savaitę bendrovėje „Klaipėdos Smeltė“ buvo perkrauti du sunkiasvoriai kroviniai: frakcionavimo kolona, sverianti 181 toną, ir 139 tonų būgnas.
„Klaipėdos Smeltėje“ perkrauta 181 toną sverianti kolona.
„Klaipėdos Smeltėje“ perkrauta 181 toną sverianti kolona. / „Klaipėdos Smeltės“ nuotr.

181 toną sverianti kolona yra didžiausias mobiliaisiais uosto kranais perkrautas krovinys Klaipėdos uosto istorijoje. Šiai operacijai panaudoti du „Liebherr“ kranai, kurių kiekvieno keliamoji galia – 104 tonos. Baltarusijos naftos perdirbimo gamyklos „Naftan“  (Novolopocke) renovavimui skirti įrengimai buvo pagaminti Ispanijoje. Krovinio gabenimą jūra atliko ir krovos operacijas užsakė kompanija UAB „Dealex Baltic“. Kliento vertinimu, perkrovimo darbai buvo įvykdyti sklandžiai ir profesionaliai. 

Transportuojant didelio gabarito krovinius neretai tenka šalinti kelyje atsiradusias kliūtis. Pasitelkiant modernią pervežimo įrangą bei puikiai savo darbą atlikus Klaipėdos miesto administracijos, gatvių apšvietimo darbuotojams, miesto teritorijoje neprireikė nupjauti nei vieno medžio, išsaugoti ir infrastruktūros objektai.

44 metrų ilgio krovinio gabenimą sausuma organizuoja kompanija UAB „Maretas“, kuri kolonos išvežimui specialiai užsakė dviejų dalių 24 ašių treilerį iš Čekijos. Transportavimo maršrutas iki gamyklos Baltarusijoje sudarys apie 850 kilometrų.

Kolona miesto gatvėmis judėjo rugsėjo 12-osios naktį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?