Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nepopuliarioms specialybėms reklamuoti – 600 tūkst. litų

Švietimo ir mokslo (ŠMM) ministerija numato nepopuliarių fizinių ir technologijos mokslų, žemės ūkio ir veterinarijos specialybių reklamai skirti 600 tūkst. litų.
Paskola
Paskola / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Ministerija tarp studentų nepaklausioms, bet valstybei svarbioms studijų kryptims universitetuose ir kolegijose populiarinti lėšų numato skirti iš nepanaudotų studijų krepšelių.

„Pastaraisiais metais dauguma abiturientų linksta į socialinius mokslus. Neįstojusieji į valstybės finansuojamas vietas dažnokai renkasi mokamas studijas, nors darbo biržoje besiregistruojančiųjų skaičiai rodo ekonomistų ir teisininkų perteklių. Tuo tarpu paklausios ir perspektyvios specialybės sulaukia kur kas mažesnio stojančiųjų dėmesio“, – sako švietimo ir mokslo viceministrė Nerija Putinaitė.

Norinčios populiarinti fizinius, technologijos, žemės ūkio ir veterinarijos mokslus aukštosios mokyklos kviečiamos teikti paraiškas ŠMM. Universitetų ir kolegijų pateiktiems populiarinimo projektams numatyta skirti po 300 tūkst. litų.

N.Putinaitės teigimu, pernai technologijos mokslų studijoms populiarinti skirtos lėšos pasiteisino.

„Šiemet šiose programose jau per pirmąjį priėmimo etapą buvo užpildytos beveik visos valstybės finansuojamos vietos, išaugo stojančiųjų konkursiniai balai. Todėl šiemet plečiame studijų programų, į kurias norime atkreipti abiturientų dėmesį, sąrašą, skiriame lėšų ne tik koleginėms, bet ir universitetinėms studijoms populiarinti“, – teigia ji. Skiriame lėšų ne tik koleginėms, bet ir universitetinėms studijoms populiarinti.

Pasak ŠMM, informacinių kampanijų metu moksleiviai galės susipažinti su gerą įsidarbinimo perspektyvą turinčiomis studijų programomis ir įvertinti savo gebėjimus renkantis studijas.

Universitetai ir kolegijos galės rengti atvirų durų dienas, praktinius užsiėmimus, konkursus ir karjeros konsultacijas, dalyvauti studijų mugėse, bendradarbiauti su mokyklose veikiančiais profesinio informavimo centrais, ruošti ekskursijas į įmones, mokyklose lankytis su mobiliomis parodomis, į susitikimus su mokiniais kviestis potencialius darbdavius, pristatyti studijas internete, leisti pažintinius leidinius, informaciją ir vaizdo medžiagą skleisti regioninėje ir respublikinėje žiniasklaidoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos