„Nestle“ pajamos šiemet sumenko

Šveicarijos maisto pramonės milžinė „Nestle“ pranešė per tris šių metų ketvirčius gavusi 68,83 mlrd. Šveicarijos frankų pardavimų pajamų – 0,4 proc. mažiau nei prieš metus.
REUTERS-Scanpix nuotr.
REUTERS-Scanpix nuotr.
Temos: 1 Šveicarija

Organiškai (nevertinant aktyvų įsigijimų ar pardavimų, atmetus valiutų santykių pokyčius) pardavimai augo 7,8 procento. Produkcijos kainos palyginamuoju laikotarpiu pakilo vidutiniškai 8,4 procento.

Pačios „Nestle“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 69,54 mlrd. frankų įplaukas, jų organinį augimą 8,1 procento.

Įplaukos Šiaurės Amerikoje mažėjo 0,3 proc. iki 19 mlrd. frankų, Kinijoje – 5,7 proc. iki 3,6 mlrd. frankų, kitur Azijoje, Afrikoje ir Okeanijoje – 4,8 proc. iki 13,2 mlrd. frankų, tuo tarpu Europoje – didėjo 1,3 proc. iki 14,1 mlrd. frankų, Lotynų Amerikoje – 5,7 proc. iki 9,1 mlrd. frankų.

Šiais metais bendrovė tikisi įplaukų organinio augimo 7-8 procentais.

Bendrovė valdo per 2 tūkst. prekės ženklų, įskaitant „Nestle“, „Nescafe“, „Nesquik“, „Nestea“, „Movenpick“, „KitKat“, „Gerber“, „Maggi“, „Perrier“, „S.Pellegrino“, „Purina“ ir „Friskies“, o jos produkcija perkama 186 šalyse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos