„Buitinės technikos parduotuvių, kaip prekybos centrų, kur žmogus tiesiog išsirenka prekę ir išeina, laikai baigėsi. Parduotuvė jau nėra tiesiog lentynos su prekėmis. Tai vieta, kur parodomos technikos galimybės ir atskleidžiama, kaip jos gali patenkinti vartotojo lūkesčius ir buities poreikius“, – aiškina koncepciją „Topo grupės“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.
Jis skaičiuoja, kad pertvarkyti vieną parduotuvę kainuos maždaug nuo 1 mln. litų. Dauguma lėšų bus investuojamos į prekių pateikimo ir pristatymo įrangą, parduotuvėse bus įrengti modernūs prekių pristatymo paviljonai, kuriuose, tarsi „parduotuvėje parduotuvėse,“ bus pristatomos ir technologijų naujovės – net tos, kurių dar nėra prekyboje.
Planuojama, kad iki 2012 metų pabaigos bus pertvarkytos penkios didžiosios „Topo centro“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir Panevėžyje. Į jų atnaujinimą įmonė investuos 5 mln. litų. Kiek vėliau bus pertvarkytos ir mažesnių miestų parduotuvės.
„Topo centro“ tinklas jungia 26 parduotuves. Viso tinklo pertvarką, kuri išaugintų pardavimus 10 proc., ketinama baigti per penkerius metus.