Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Nesulaukiantis vidaus vartojimo šuolio „Topo centras“ pertvarkys parduotuves

Nebesulaukdama, kol atsigaus vidaus vartojimas, buitinės technikos prekybos tinklą valdanti „Topo grupė“ planuoja įgyvendinti naują prekybos koncepciją, trečiadienį rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Buitinės technikos parduotuvė.
Buitinės technikos parduotuvė. / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

„Buitinės technikos parduotuvių, kaip prekybos centrų, kur žmogus tiesiog išsirenka prekę ir išeina, laikai baigėsi. Parduotuvė jau nėra tiesiog lentynos su prekėmis. Tai vieta, kur parodomos technikos galimybės ir atskleidžiama, kaip jos gali patenkinti vartotojo lūkesčius ir buities poreikius“, – aiškina koncepciją „Topo grupės“ valdybos pirmininkas Aurelijus Rusteika.

Jis skaičiuoja, kad pertvarkyti vieną parduotuvę kainuos maždaug nuo 1 mln. litų. Dauguma lėšų bus investuojamos į prekių pateikimo ir pristatymo įrangą, parduotuvėse bus įrengti modernūs prekių pristatymo paviljonai, kuriuose, tarsi „parduotuvėje parduotuvėse,“ bus pristatomos ir technologijų naujovės – net tos, kurių dar nėra prekyboje.

Planuojama, kad iki 2012 metų pabaigos bus pertvarkytos penkios didžiosios „Topo centro“ parduotuvės Vilniuje, Kaune, Šiauliuose ir Panevėžyje. Į jų atnaujinimą įmonė investuos 5 mln. litų. Kiek vėliau bus pertvarkytos ir mažesnių miestų parduotuvės.

„Topo centro“ tinklas jungia 26 parduotuves. Viso tinklo pertvarką, kuri išaugintų pardavimus 10 proc., ketinama baigti per penkerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos