2023 10 04

„Netflix“ ketina branginti abonementą, išvengiant reklamos

Didžiausia pasaulyje prenumeruojamos vaizdo transliacijų internetu paslaugos tiekėja „Netflix Inc.“ planuoja didinti savo abonemento, išvengiant reklamos, įkainius, pasibaigus Holivudo aktorių streikui, skelbia „The Wall Street Journal“, remdamasis informuotais šaltiniais.
REUTERS-Scanpix nuotr.
Netflix

Pasak šaltinių, „Netflix“ svarsto galimybę kelti kainas keliose šalyse, tačiau veikiausiai pradės nuo JAV ir Kanados.

Leidinys pažymi, kad šaltiniai neturi duomenų apie tai, kiek ir nuo kada šie įkainiai gali būti padidinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis