Pasak jo, nors prekybininkai kasdien generuoja itin didelius duomenų kiekius, dažniausiai jų nekaupia, praktiškai nepanaudoja: „Svarbu paminėti, kad mūsų prekybos sektorius neišnaudoja galimybių, kurių suteikia itin išvystyta „Apple“ ir „Google“ technologinė ekosistema, skirta pirkėjo identifikacijai, taip pat dar nedaugelis siūlo personalizuotų mokėjimo sprendimų, reta kuri siūlo trumpalaikio galiojimo kuponus ir kitas itin patogias klientui šių ekosistemų paslaugas“.
Pasak jo, susidaro įspūdis, kad įmonės verslo analitikos duomenis patiki įvairioms trečiųjų šalių sistemoms, pavyzdžiui, „Google Analytics“, kurios pateikia tik suvidurkintas ataskaitas apie esamą situaciją ir tendencijas, tačiau pačios įmonės nevaldo ir nekaupia savo pačių verslo generuojamų duomenų.