„Luminor“ staiga užblokavo mokėjimo korteles daugiau nei šimtui savo klientų užsienyje

Ilgam Prancūzijoje į komandiruotę išvykusiam Maksimui ketvirtadienio vakarą nutiko itin nemalonus dalykas – „Nordea“ (dabar jau „Luminor“ dalis) užblokavo abi jo mokėjimo korteles. Ir ne tik jo, bet ir dešimčių užsienyje ir Lietuvoje dirbančių kolegų. Lietuvoje klientai pinigus gali nusiimti banko skyriuose, o štai komandiruotėje esantys jų kolegos pakliuvo į tikrus spąstus. Bankas pranešė užblokavęs per 100 kortelių dėl aktyvių duomenų vagysčių.
„Luminor“
„Luminor“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Mes esame komandiruotėje, ir mums visiems vienu metu užblokavo visas korteles“, – 15min iš Prancūzijos pasakojo Maksimas. Jis ir kai kurie jo kolegos yra „Nordea“, kuris dabar jau yra „Luminor“ banko dalis, klientai.

Jo įmonėje nemažai žmonių naudojasi „Nordea“ kortelėmis, ir visų jų (Maksimas spėja, kad apie 70 žmonių) kortelės yra užblokuotos. Sąskaitos, pasak jo, nėra užblokuotos. Banke kol kas jam nepavyko išsiaiškinti, kodėl buvo užblokuotos mokėjimo kortelės.

„Žinau, kad dabar yra gaminamos naujos kortelės, jos bus pagamintos per 7 dienas“, – pasakojo vyras. Net ir pagaminus korteles, jis su kolegomis dar bus komandiruotėje, todėl jo įmonė turės jas persiųsti į užsienį, o tai užtruks papildomai.

Iš anksto apie kortelių blokavimą bankas nepranešė. Tik, prasidedant „Nordea“ ir DNB susijungimo procesui, klientai buvo informuoti, kad ir toliau galės naudotis tomis kortelėmis, kurias turi. Todėl Maksimas ir jo kolegos ramiai ir toliau naudojo „Nordea“ korteles.

„Čia XXI amžius. Jeigu man vienam, tai suprasčiau, bet čia visiems įmonės darbuotojams užblokavo korteles. Komandiruotėje mes dirbame mėnesį ar pusantro. Įsivaizduokite žmones, kurie keliauja. Jūs prisipilate degalų ir neturite kuo atsiskaityti“, – kalbėjo vyras.

Jis turi ir kito banko kortelę, tačiau dalis žmonių naudojasi tik vieno banko paslaugomis. Tie, kurie su užblokuotomis kortelėmis dabar dirba Lietuvoje, grynųjų gali gauti banko skyriuose, o užsienyje esantys žmonės pakliuvo į tikrus spąstus.

Tačiau ir Maksimas, net ir turėdamas papildomą pinigų šaltinį, nemalonumų neišvengė.

Prieš blokuojant korteles mūsų Klientų aptarnavimo specialistai telefonu bandė susisiekti su klientais. Nepavykus susisiekti, korteles blokavome, tai yra standartinė procedūra, – paaiškino bankas.

„Aš su kortele užsakinėju viešbučius. Duodi savo kortelės duomenis. Bet dabar man ateina vieni atšaukimai, aš tapau nepatikimu klientu, nes mano kortelės neveikia. Svarbiausia, kad jie nieko neperspėjo. Kaip taip galima“, – piktinosi vyras.

Bankas: nepavyko prisiskambinti klientams

Bankas 15min aiškino, kad šią savaitę užblokavo daugiau nei 100 mokėjimo kortelių.

„Kortelės buvo užblokuotos siekiant apsaugoti kliento lėšas. Atsiprašome dėl patirtų nesklandumų, tačiau šią savaitę dėl agresyvių duomenų pasisavinimo atakų keliose interneto parduotuvėse norėdami apsaugoti klientų duomenis turėjome užblokuoti virš 100 mokėjimo kortelių.

Prieš blokuojant korteles mūsų Klientų aptarnavimo specialistai telefonu bandė susisiekti su klientais. Nepavykus susisiekti, korteles blokavome, tai yra standartinė procedūra“, – rašoma „Luminor“ laiške 15min.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis