07 06

Vakarėlių nuotraukos kai kuriems ieškantis darbo gali net padėti: ką ištrinti ir ką palikti soc. tinkluose?

Ieškant darbo vertėtų skirti laiko ne tik parengti gerą savo gyvenimo aprašymą (CV), bet ir nepamiršti peržvelgi socialinių tinklų. Vakarėlių, alkoholio, nuogybių ir kitos pikantiškos nuotraukos ar įrašai gali pakišti koją randant darbą. Nors darbdaviai ir neturėtų žiūrėti kandidatų soc. tinklų, jie tikrai tai daro. Jei jiems nepatiko tai, ką pamatė, į darbo pokalbį jūsų gali net nepakviesti. Taigi ką paskyrose palikti ir ką ištrinti bei kodėl kai kuriems nuotraukos iš vakarėlių gali net pasitarnauti?
Draugai susitiko bare
Fiksuojama nuotrauka / Shutterstock nuotr.

Vakarėliai – vieniems kenkia, kitiems padeda

„Teisininkai sako, kad darbdaviai neturėtų tikrinti kandidato soc. tinklų, nes yra tikimybė, kad pamatę perteklinę informaciją juos diskriminuos. Pavyzdžiui, išsiaiškinus politines pažiūras, kurios gali nesutapti su darbdavio, ar lytinę orientaciją, kitus klausimus. Bet darbdaviai vis tiek soc. tinklus tikrai žiūri, to neįmanoma sukontroliuoti“, – pareiškė Dominyka Venciūtė, ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos bei Verslo vadybos ir rinkodaros programų direktorė, asmeninio ir darbdavio įvaizdžio vystymo ir rinkodaros konsultantė.

Asmeninio archyvo nuotrauka/Dominyka Venciūtė
Asmeninio archyvo nuotrauka/Dominyka Venciūtė

Ką soc. tinkluose darbdavys pamato, daro nemenką įtaką dėl kandidato pasirinkimo, patikino ir Dovilė Paulauskienė, personalo atrankomis užsiimančios įmonės „Atranka360“ karjeros projektų ir personalo atrankų vadovė. Anot jos, dažnai nutinka taip, kad verslininkas, peržiūrėjęs asmens CV, užsuka tiesiai į soc. tinklus, „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“, ir tik tuomet nusprendžia, ar kviesti jį į darbo pokalbį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis