Įmonės teigimu, sąskaitas už paslaugas apmokėti vėluoja mažiau nei 1 proc. įmonės klientų.
Bendrovės atlikto tyrimo metu paaiškėjo, kad daugiau nei trečdalis sąskaitos neapmokančių vartotojų paprasčiausiai pamiršta tą padaryti, o dar ketvirtadalis vėluojančiųjų to padaryti negali, nes laiku nesulaukia atlyginimo ar pašalpos perlaidos.
18 proc. vartotojų prisipažino neapmokėję sąskaitos, nes tuo metu keliavo užsienyje. Kai kurie vartotojai vėluoja apmokėti sąskaitą, nes susirgo ir visus turimus pinigus teko išleisti vaistams ar gydymui.
„Vienintelė pastebima data, kuri neženkliai įtakoja klientų vėlesnį mokėjimą – rugsėjo pradžia. Gal atostogų prisiminimai, o gal finansai, kuriuos tenka skirti norint vaikus išleisti į mokslus, šiek tiek padidina vėluojančiųjų apmokėti skaičių. Bet kitos datos atvirkščiai – lietuviai tiki posakiu, kad iki Kūčių reikia grąžinti skolas, tad gruodžio mėnesį visi stengiasi susimokėti už suteiktas paslaugas“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.