Kovas buvo sėkmingiausias „Tele2“, į kurią perėjo 7,7 tūkst. kitų bendrovių abonentų. Į „Bitę“ perėjo 7 tūkst., o „Omnitel“ – tik 1,1 tūkst. abonentų, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.
„Omnitel“ atstovė Daiva Selickaitė sakė, jog įmonė tikėjosi, kad dalis klientų, nepatenkintų naujais pasiūlymais, gali pasitraukti. Be to, bendrovė prieš dvi savaites pakeitė strategiją. Nepatenkintiems klientams jau siūloma persvarstyti naujus planus.
„Šiuo metu atėjusių į „Omnitel“ ir išėjusių klientų santykis normalus, panašus kaip ir prieš metus“, – tvirtino D.Selickaitė.
Klientams „asmeninį“ planą pasiūliusi „Omnitel“ nustatė tokį mėnesinį mokestį, kiek pastarieji pernai vidutiniškai išleido mobiliajam ryšiui, tačiau suteikė 50 proc. daugiau nemokamų pokalbių ir SMS žinučių.