Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Omnitel“ kovo mėnesį prarado 13,4 tūkst. abonentų

Didžiausia Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovė „Omnitel“, privatiems klientams vienašališkai nuo kovo 15 dienos pakeitusi mokėjimo planus, per kovo mėnesį prarado 13,4 tūkst. abonentų – 2,3 karto daugiau nei per pirmus du šių metų mėnesius, kai įmonę paliko 6 tūkst. abonentų.
Mobilusis telefonas
Mobilusis telefonas / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.
Temos: 2 Kovas „Telia“

Kovas buvo sėkmingiausias „Tele2“, į kurią perėjo 7,7 tūkst. kitų bendrovių abonentų. Į „Bitę“ perėjo 7 tūkst., o „Omnitel“ – tik 1,1 tūkst. abonentų, ketvirtadienį rašo dienraštis „Lietuvos rytas“.

„Omnitel“ atstovė Daiva Selickaitė sakė, jog įmonė tikėjosi, kad dalis klientų, nepatenkintų naujais pasiūlymais, gali pasitraukti. Be to, bendrovė prieš dvi savaites pakeitė strategiją. Nepatenkintiems klientams jau siūloma persvarstyti naujus planus.

„Šiuo metu atėjusių į „Omnitel“ ir išėjusių klientų santykis normalus, panašus kaip ir prieš metus“, – tvirtino D.Selickaitė.

Klientams „asmeninį“ planą pasiūliusi „Omnitel“ nustatė tokį mėnesinį mokestį, kiek pastarieji pernai vidutiniškai išleido mobiliajam ryšiui, tačiau suteikė 50 proc. daugiau nemokamų pokalbių ir SMS žinučių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos