Startuolį įsigijusi bendrovė taip pat užsitikrino teises plėsti išmaniųjų dėžučių tinklą visose Baltijos šalyse. Išmanioji siuntų dėžutė – tai visiems privatiems ir verslo klientams prieinamas įrankis, kuriuo naudojantis galima siųsti ir pristatyti produktus. Šis įrenginys veikia tarsi asmeninis paštomatas, todėl bendrovės paslaugas užsiprenumeravę klientai į išmaniąsias siuntų dėžutes gali gauti visus perkamus produktus savo pasirinktoje vietoje.
Prieiga prie išmanių dėžučių ir toliau bus atvira: visos Estijoje veikiančios kurjerių bendrovės galės pristatyti prekes į išmaniąsias siuntų dėžutes. „Omniva“ išmaniųjų siuntų dėžučių nuomos paslauga startuos nuo liepos mėnesio.
Pasak „Omniva“ valdybos pirmininko Marto Mägi, investiciją paskatino naujausios tendencijos siuntų pristatymo srityje. Bendrovės atstovas akcentuoja, jog „Omniva“ į ateitį žvelgia iš ilgo laikotarpio perspektyvos, todėl bus ir toliau siekiama teikti išmaniųjų siuntų dėžučių paslaugą visoje šalyje, įskaitant mažiau apgyvendintas ir sunkiau pasiekiamas kaimo vietoves.
„Siuntinių ir pašto paslaugos tampa vis labiau individualizuotos, todėl visiems vartotojams norime užtikrinti modernius sprendimus arti namų. Tikimės, kad ateityje kiekvienas galės naudotis išmaniąja siuntinių dėžute savo namuose arba kartu su kaimynu. Ši paslauga visiems norintiems leidžia į namus užsisakyti būtiniausių prekių ir kitų produktų“, – teigia „Omniva“ valdybos pirmininkas Mart Mägi.
„Omniva“ bei „Parcelsea“ ir toliau tęs bendradarbiavimą, tobulinant išmaniąsias pašto dėžutes ir kuriant patogius sprendimus vartotojams.
„Suprantame, jog „Omniva“ yra siuntų pristatymo į namus rinkos lyderė Estijoje, todėl puikiai išmano klientų lūkesčius, teikiant paskutinės mylios paslaugas. Kartu galėsime sparčiau plėtoti išmaniųjų siuntų dėžučių tinklą ir kurti pažangius produktus bei paslaugas. Nors nuo liepos mėnesio „Omniva“ pradės priimti naujų klientų užsakymus, esami vartotojai ir toliau mėgausis nepakitusiomis paslaugomis“, – sako „Parcelsea OÜ“ valdybos narys Andresas Sampka.