2011 m. „ORLEN Lietuva“ užsienio rinkose pardavė apie 7,5 mln. tonų naftos produktų, o tai sudaro apie 84 proc. bendro pardavimų kiekio. 2010 metais bendrovės eksporto apimtys siekė apie 7,2 mln. tonų, arba 82,8 proc. Pardavimai visose vidaus rinkose 2011 per metus išaugo 0,6 mln. tonų (18%).
„Padėtis pasaulinėse rinkose išlieka nenuspėjama, todėl toliau didžiausią dėmesį skirsime pardavimų ir veiklos efektyvumui gerinti“, – sakė „ORLEN Lietuva“ generalinis direktorius Ireneuszas Fąfara.
Bendrovės vadovas pažymėjo, kad per praėjusius metus įmonė pasiekė esminių veiklos pagerinimų modernizuojant perdirbimo procesus ir naudojant efektyvesnius žaliavos mišinius. 2011 m. baigta ir 40 mln. USD vertės investicijų programa.
Į Lietuvos Metų eksportuotojo nominaciją pretendavo progresyvios, didelę įtaką šalies ūkio raidai darančios Lietuvos įmonės. Pareiškėjai vertinti pagal darbuotojų skaičių, visos produkcijos ir paslaugų apimties bei eksporto padidėjimą per finansinius metus. Šiemet buvo papildomai įvertinti ir tokie kriterijai kaip investicijų dydis, naujų technologijų diegimo mastas, tarptautinių vadybos ir kokybės standartų diegimas ir taikymas.