Viso to padarinys – degalų kainos nustojo svyruoti, – penktadienį rašo dienraštis „Vilniaus diena“.
Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas Rimvydas Anusauskas sako, kad Lietuva nėra pigių degalų šalis, todėl jų kaina labai svarbi.
„Mano manymu, atsakingos tarnybos turėtų tuo susidomėti ir degalines priversti viešai skelbti mažmenines degalų kainas. Jeigu nėra tokio reikalavimo, jis turėtų atsirasti“, – įsitikinęs Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas R.Anusauskas.
Konkurencijos taryba laikosi pozicijos, kad šis degalinių sprendimas nepažeidžia šalyje galiojančių teisės aktų – esą nėra jokio reglamentavimo ar reguliavimo, įpareigojančio degalines skelbti kainas internete. „Imtis kokių nors veiksmų neturime pagrindo“, – sakė Konkurencijos tarybos Draudžiamųjų susitarimų skyriaus vedėja Jolanta Ivanauskienė.
Tačiau konkurencinės teisės ekspertai mano, kad vieniems degalinių tinklams atsisakius, o kitiems ir toliau skelbiant degalų kainas internete, degalinių valdytojų padėtis tampa nelygiavertė.
Šiuo metu mažmeninių degalų kainų internete neskelbia degalinių tinklai: „Orlen Lietuva“, „Lukoil“, „Neste“, tik vidutines kainas skelbia „Statoil“. Degalinių tinklai „Vakoil“, „Saurida“ neatsisako skelbti mažmeninių kainų internete ir išliks maksimaliai atviri savo klientams.
Didieji degalinių tinklai per savaitę, kai atsisakė viešai skelbti mažmenines degalų kainas, litrą populiariausios 95 markės benzino pabrangino 6-8 centais, tiek pat brango ir dyzelinas. Šią savaitę kainos degalinėse beveik nesikeitė.