Oro bendrovėms ketinama mažinti rinkliavas už oro navigacines paslaugas

Valstybės įmonė „Oro navigacija“ pranešė ketinanti mažinti rinkliavas už oro navigacines paslaugas.
Lėktuvas
Lėktuvas / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Maršruto oro navigacijos paslaugos rinkliavos vienetinis tarifas, šiuo metu sudarantis 173,16 Lt, turėtų sumažėti iki 168,06 Lt (be Eurokontrolės administravimo mokesčio), o terminalo oro navigacijos paslaugos vienetinis tarifas sudarytų 561,12 Lt vietoj 610,16. Jei lapkričio pradžioje šiuos tarifus patvirtins oro eismo valdymą reguliuojančios institucijos, jie įsigalios nuo ateinančių metų sausio 1 d., rašoma pranešime.

Remiantis VĮ „Oro navigacija“ duomenimis, praėjusiais metais Lietuvos oro erdvėje daugiausia skrydžių – 19 141 – atliko „airBaltic“, 14 735 skrydžius „Deutsche Lufthansa“, 11 162 skrydžius „Finnair“.

Pasak daugiausiai Lietuvos erdvėje skrydžių atlikusios oro bendrovės „airBaltic“ viceprezidento ir atstovybės Lietuvoje generalinio direktoriaus Tado Vizgirdos, oro navigaciniai mokesčiai yra viena iš didesnių oro vežėjų išlaidų dalių, todėl jų mažinimas teigiamai veiks visus aviacijos naudotojus.

Lietuvoje šis mokestis yra vienas didžiausių regione ir jau kurį laiką buvo inicijuojamas jo mažinimas. „Džiugu, kad vyksta teigiami pokyčiai aviacijos rinkoje – vykdomi projektai, kurie leis efektyviau valdyti oro erdvę, padaryti ją saugesne, taip pat atkreipiamas dėmesys į taikomus mokesčius ir jų įtaką aviacijos plėtrai, – teigia T.Vizgirda. – Iš tiesų, šios rinkliavos ateityje dar galėtų būti mažinamos – tai oro bendrovėms būtų svarbus paskatinimas didinti skrydžių apimtis“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas: spręsk ir laimėk elektrinį dantų šepetėlį sau!
„Moerie“ plaukų priežiūros priemonių veidu tapo K.Meschino: pamilau jas jau po pirmo galvos plovimo
Reklama
Jautienos troškiniai – tobulas maistas šaltajam sezonui: vos kelios taisyklės ir gaminsite lengva ranka
Reklama
5 Graikijos kurortai – ką rinktis: salas ar sostinę?