10 03

Paaiškėjo produktyviausios šalies įmonės: viršūnėje – ir vienaragis, ir vertingiausia šalies bendrovė

Didžiausią indėlį į šalies poduktyvumą turinčių įmonių viršūnėje – vertingiausia šalies bendrovė „Thermo Fisher Scientific Baltics“, rodo „Scoris“ sudarytas reitingas. Ekonomistas Aleksandras Izgorodinas pastebi, kad produktyviausias bendroves vienija du bendri bruožai – inovatyvūs produktai ir efektyvumas.
Produktyviausios įmonės
Produktyviausios įmonės / 15min montažas

Atvirų verslo duomenų platformos „Scoris“ įkūrėjas Antanas Baltrušaitis 15min tvirtino, kad sudarant šį TOP100 bendrovių sąrašą vertintas ne tik bendras įmonės produktyvumas – t.y. kiek pridėtinės vertės per metus sukuria darbuotojas, bet ir „perteklinis“ (diferencinis) produktyvumas – kiek pasikeistų šalies produktyvumas, jeigu tą bendrovę išbrauktume iš sąrašo. Būtent pagal pastarąjį kriterijų įmonės ir surikiuotos.

Asmeninio archyvo nuotrauka/Antanas Baltrušaitis
Asmeninio archyvo nuotrauka/Antanas Baltrušaitis

„Jei įmonės produktyvumas didelis ir ji turi daug darbuotojų – įmonė kels šalies produktyvumą aukštyn. Ir atvirkščiai, jeigu produktyvumas didelis, bet darbuotojų skaičius mažas – neturės didelės įtakos šalies produktyvumo rodikliui. Šis rodiklis, paprastai tariant, rodo, kaip pasikeistų šalies produktyvumas jeigu tos įmonės nebūtų sąraše“, – aiškino A.Baltrušaitis.

Pirmajame penketuke – skirtingų sektorių atstovai. Pirmą vietą užima vertingiausia šalies bendrovė, biotechnologijų įmonė „Thermo Fisher Scientific Baltics“. Antroje vietoje – naftos perdirbimo gigantė „Orlen Lietuva“, trečioje – logistikos įmonė „Bleiras logistics“, ketvirtoje – telekomunikacijų bendrovė „Tele2“, o penketuką užbaigia kriptovaliutų bendrovė „Bifinity“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis