Padidėjęs sergamumas COVID-19 nusmukdė Estijos vartotojų pasitikėjimą

Gerokai išaugęs sergamumas COVID-19 liga smarkiai pablogino Estijos vartotojų ekonomines nuotaikas, rodo Estijos konjunktūros instituto skaičiuojami ir kas mėnesį skelbiami atitinkami rodikliai.
Talinas
Talinas / „Scanpix“ nuotr.

Šalies vartotojų pasitikėjimo indeksas šį mėnesį, palyginti su ankstesniu, nukrito nuo plius 2 punktų iki minus 8 punktų. Pernai spalį šio indekso vertė buvo minus 11 punktų.

Vartotojų lūkesčių dėl šalies ekonominės padėties pagerėjimo per artimiausius 12 mėnesių indeksas per mėnesį smuko 15 punktų iki minus 7 punktų, tačiau buvo 12 punktų aukščiau nei pernai spalį.

Namų ūkių finansinės padėties pagerėjimo per artimiausius 12 mėnesių lūkesčių indeksas per mėnesį sunyko 17 punktų, per metus – 4 punktais iki minus 4 punktų.

Taupymo per artimiausius 12 mėnesius galimybių vertinimo indeksas per mėnesį sumažėjo 4 punktais, tačiau per metus padidėjo 30 punktų iki plius 7 punktų.

Estijos pramonės įmonių pasitikėjimo indeksas per mėnesį krito 4 punktais, per metus augo 24 punktais iki plius 18 punktų, tuo tarpu statybos įmonių – ūgtelėjo atitinkamai 6 punktais ir 51 punktu iki plius 21 punkto.

Mažmeninės prekybos sektoriaus pasitikėjimo indeksas padidėjo atitinkamai 5 punktais ir 18 punktų iki plius 24 punktų, o mažmeninių paslaugų sektoriaus – sumenko 4 punktais ir pakilo 10 punktų iki plius 9 punktų.

Šie rodikliai skaičiuojami pagal Europos Komisijos metodologiją, vadovaujantis reguliariai atliekamų sociologinių tyrimų rezultatais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų