72 proc. akcijų pasirašė instituciniai investuotojai, likusią dalį – 4466 mažmeniniai. Mažmeninėje paklausoje Baltijos šalyje pirmavo Estija (52 proc.), po kurios sekė Latvija (36 proc.) ir Lietuva (12 proc.).
Galutinė pasiūlymo kaina buvo 1,7 euro už akciją (pradinis kainos koridorius buvo 1,6-1,85 euro).
„Eleving Group“ akcijų listingavimo Rygos ir Frankfurto biržose pradžia numatyta spalio 16-ąją. Laisvojoje apyvartoje cirkuliuos 18,4 proc. bendrovės akcijų.
Rugsėjo 23-ąją IPO pradėjusi „Eleving Group“ skelbė, jog pagrindinis IPO tikslas – pritraukti iki 30 mln. eurų papildomo kapitalo verslo plėtros planams finansuoti išplatinus naujos emisijos akcijas su galimybe padidinti pasiūlymo apimtis esamomis akcijomis.
2012-aisiais veiklą Latvijoje pradėjusi bendrovė dar veikia 16-oje rinkų, įskaitant Lietuvos. Maždaug du trečdalius bendrovės paskolų portfelio, kuris praėjusių metų pabaigoje siekė 342,5 mln. eurų, sudaro paskolos su užstatu automobilių įsigijimui ir lizingo finansavimas („Mogo“ prekės ženklas), o trečdalį – vartojimo paskolos be užstato (prekės ženklai „Kredo“ ir „Tigo“).