2023 06 14

Palangoje karštligiškai ieškoma darbuotojų: ką jiems siūlo?

Apgyvendinimas, maitinimas, apmokėjimas už keliones į namus ar sumokėta rinkliava už automobilio statymą. Tokių vilionių tenka imtis darbuotojų ieškantiems Palangos verslininkams. Nors sezonas jau prasidėjęs – darbuotojų paieška dar tebevyksta. Užimtumo tarnybos duomenimis, didžiausiame Lietuvos kurorte jau įdarbinta daugiau žmonių nei pernai. Kokius atlyginimus jie gauna?
Padavėja
Padavėja / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Štai čia taip pat laukia gera žinia iš Palangos: nedarbas ne tik reikšmingai sumažėjęs, bet gana stipriai ūgtelėjo ir siūlomas atlyginimas – beveik 14 proc.

Kaip teigė Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Ingrida Valaitienė, šiuo metu kurorte vis dar didelė laisvų darbo vietų pasiūla, o į darbo rinką įsiliejo mokslo metus baigę studentai ir moksleiviai.

Užimtumo tarnybos surinkti duomenys rodo, kad birželio 1-ąją nedarbo lygis Palangoje buvo 1,8 proc. mažesnis nei pernai tuo pat metu. Gegužę nedarbo lygis iš visų savivaldybių labiausiai mažėjo būtent Palangoje ir šiuo metu siekia 8,3 proc.

Ką gi siūlo darbdaviai? Aiškėja, kad labiausiai ieškomas darbuotojas Palangoje šiuo metu yra kvalifikuotas virėjas ir jam siūlomas atlyginimas siekia apie 3,5 tūkst. eurų neatskaičius mokesčių. Tuo metu gerai vertinamas virtuvės šefas gali gauti ir dukart didesnę algą.

„Neįmanoma rast, niekas nenori dirbt“, – teigė svečių namus kurorte turintis Aleksandras Pavliuščenko, jau kelintą savaitę bandantis susirasti darbuotoją, kuris už 2 tūkst. eurų sutiktų tvarkyti svečių namus.

15min žurnalistė pabandė paieškoti darbo vasaros sostine vadinamoje Palangoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis