Palangos aplinkkelio projektą iš „Nter“ įsigijo „Iluminus capital“

2015 metais viešosios ir privačios partnerystės (angl. public private partnership, PPP) būdu nutiesto Palangos aplinkkelio naująja savininke tapo pernai įsteigta dviejų fizinių asmenų valdoma investicijų bendrovė „Iluminus capital“, ketvirtadienį pranešė „Verslo žinių“ portalas.
„Via Baltica“ remontas
Asociatyvi nuotrauka / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Registrų centro duomenimis, rugsėjo 19 dieną įmonė perėmė visas aplinkkelio projekto bendrovės „Palangos aplinkkelis“ savininkės „Plėtros investicijos“ akcijas iš bendrovės „SPV-39“, kuri priklauso investicijų ir valdymo bendrovės „Nter Asset Management“ (buvusios „Orion Asset Management“) fondui „Nter Infrastructure Fund“.

Sandorio nė viena pusė „Verslo žinioms“ nekomentavo.

Fondas „Plėtros investicijas“ iš vienos didžiausių Lietuvoje kelių infrastruktūros bendrovių „Kauno tiltai“ įsigijo 2019 metais. Tai buvo pirmasis „Nter Infrastructure Fund“, investuojančio į išplėtotus inžinerinės, socialinės ir energetikos infrastruktūros projektus Baltijos šalyse, įsigijimas.

Registrų centro duomenimis, 51 proc. „Iluminus capital“ akcijų priklauso Mariui Svidinskui, valdančiam investicijų įmonę „Magnus Investments“, likę 49 proc. – Kęstučiui Pusčiui.

Pernai balandį įsteigta įmonė pirmaisiais veiklos metais patyrė 173 eurų nuostolį, pajamų negavo.

Palangos aplinkkelis, kuris yra kelio Klaipėda-Liepoja dalis, atidarytas 2015 metų gegužę. 8,25 kilometro ilgio aplinkkelis sujungė Vydmantų sankryžą su Palangos oro uostu ir nukreipė tranzitinį eismą nuo Palangos.

35,8 mln. eurų vertės viešojo ir privataus sektorių partnerystės sutartis pasirašyta 2013 metų balandį, o aplinkkelis pastatytas 2015 metais. „Palangos aplinkkelis“ jį prižiūrėti įsipareigojo iki 2038 metų balandžio pabaigos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis