Tuo metu prekybininkų atstovė sako, kad 2021-ųjų pabaigoje atvirukų prekyba gerokai smuko.
„Maximos“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė BNS sakė, kad kalėdinių ir naujametinių atvirukų pardavimai kasmet mažėja.
„2021-aisias jų nupirkta beveik perpus – 47 proc. – mažiau negu 2020 metais“, – teigė E.Dapkienė.
Pasak jos, sumažėjusius pirkimus lėmė tai, kad užpernai dėl karantino Kalėdas žmones šventė mažesniuose šeimos rateliuose, tad giminaičiams siųsdavo šventinius atvirukus.
Tuo metu leidybos bendrovės „Aropolis“ vadovas Antanas Klapatauskas BNS tikino atvirkščiai – jis mano, kad atvirukų su žiemos šventėmis pardavimai 2021 metais bus geresni nei 2020 metais.
„Atvirukas labai emocinė, nuotaikos prekė. Per pandemiją manėme, kad negalėdami per šventes pasimatyti, žmonės pirks, rašys sveikinimu ir siųs atvirukus. Bet ne. Per karantiną jų niekam nereikėjo“, – teigė „Aropolio“ vadovas.