Ausines pardavinėjusi mergina netruko rasti pirkėją – su juo susitarusi, ji iš jo gavo nuorodą. Pardavėjas pasakęs, kad suvedus kortelės duomenis, esą bus užsakyta kurjerio paslauga prekei paimti.
Mergina taip ir padarė – suvedė mamos kortelės duomenis. Joks kurjeris niekada ir nepasirodė – ši schema buvo tik sukčių jaukas.
„Mano dukra pardavinėjo ausines telefonui ir iš pirkėjo gavo paspausti nuorodą. Pamatė, kad gavėjas Bulgarijoje ir tuomet suprato, kad kažkas negerai. Skubiai paskambino, kad kortelę bankas blokuotų. Dukra pasinaudojo mamos kortele, kadangi jai buvo gaminama nauja“, – pasakojo Andrius.
Šiuo atveju iš mamos sąskaitos buvo nurašyta 1000 eurų.
„Greit buvo susigriebta ir pranešta į epolicija.lt ir bankui. Pastarasis sąskaitą užblokavo. Tuo metu pinigai buvo rezervuoti, bet nenuskaičiuoti. Praėjus porai dienų bankas palaimino rezervaciją ir pinigus pervedė. Kam tuomet reikėjo jiems pranešinėti, jei pagalbos nulis?“ – retorinį klausimą SEB bankui užduoda Andrius.
Pasirodo, kad Andriaus dukra tapo pastaruoju metu padažnėjusio „Facebook Marketplace“ sukčiavimo atvejo auka.
Bankas paaiškino, kodėl negalėjo sustabdyti pinigų ir paragino kreiptis į policiją. Vis dėlto policija išaiškina tik dalį sukčiavimo atvejų, todėl galimybė tokiais atvejais atgauti pinigus nedidelė. Tokiais atvejais svarbu, kad patys žmonės atpažintų sukčių pinkles ir į jas nepakliūtų.