Šveicarijos muitinės duomenys rodo, kad laikrodžių eksportas pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, sumažėjo 8,9 proc.
Vien tik per kovą jis smuktelėjo 16 proc. iki 1,5 mlrd. Šveicarijos frankų (1,5 mlrd. JAV dolerių), o tai yra žemiausias mėnesio rodiklis per penkerius metus, pažymėjo Šveicarijos laikrodžių gamintojų federacija.
Honkonge šveicariškų laikrodžių paklausa smuko 38 proc., Jungtinėse Valstijose – 33 proc., o Kinijoje – 14 proc.
„Labiausiai stebina tai, kad smukimas fiksuotas visose svarbiausiose rinkoje, – pastebėjo Londone veikiančios bendrovės „Berenberg“ analitikė Zuzanna Pusz. – Tai tikrai didelis sumažėjimas. Didžiausią nerimą kelią tai, kad nėra regionų, kurie kompensuotų sumažėjimą Azijoje.“
Pastaraisiais metais vis labiau stebimas „Rolex“, „Omega“ ir „Cartier“ laikrodžių paklausos mažėjimas, todėl Šveicarijos kompanijos susiduria su vis naujais iššūkiais. Kai kurios bendrovės mėgina prisitaikyti mažindamos darbuotojų skaičių, kitos keičia vadovus.