„Geležinkelio ruožas Radviliškis-Pagėgiai yra susidėvėjęs. Norime jį atnaujinti, atstatyti deramus techninius jo parametrus“, - naujienų portalui 15min.lt sakė „Lietuvos geležinkelių“ vyriausiasis inžinierius Valdas Mikelionis.
Jo teigimu, suremontavus minėtą geležinkelio ruožą, keleivius vežantys traukiniai juo galės važiuoti 120 km/val. greičiu, o krovinius vežantys traukiniai – 90 km/val. greičiu. „Dabar keleivius vežantys traukiniai važiuoja daugiausiai 100 km/val. greičiu. Kai kuriose vietose traukinių greitis sumažintas net iki 60 km/val.“, – kalbėjo V.Mikelionis.
Geležinkelio ruožą Radviliškis-Pagėgiai už 96,542 mln. litų atnaujins didžiausios kelių ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ vadovaujamas konsorciumas. Kaip sakė „Lietuvos geležinkelių“ atstovas, bendra viso projekto vertė yra 100 mln. litų. Iš jų 69,747 mln. litų sudaro ES parama.
Kaip anksčiau pranešė naujienų agentūra BNS, „Kauno tiltų“ konsorciumas, kuriame taip pat yra „Šiaulių plentas“ bei „Lietuvos geležinkelių“ antrinės įmonės „Gelmagis“ ir Geležinkelio tiesimo centras, darbus turi baigti per dvejus metus – iki 2012 metų lapkričio.
„Lietuvos geležinkelių“ infrastruktūros direktorius Albinas Ragauskis sakė, kad šiuo metu darbų pradėti neleidžia oro sąlygos, todėl perkamos medžiagos, o darbai tikriausiai bus pradėti pavasarį.
Rangovai atnaujins ruožo žemės sankasas, geležinkelio ir stočių kelius, kelio statinius, pervažas, iešmynus bei jų įrenginius. Iš viso bus rekonstruota apie 34,58 kilometro kelio.
ES parama geležinkelio ruožo Radviliškis-Pagėgiai atnaujinimui skiriama iš 2007-2013 metų laikotarpio Struktūrinės paramos programos pagal Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę „Transeuropinės reikšmės geležinkelio linijų modernizavimas ir plėtra, reikiamos infrastruktūros sukūrimas viešiesiems logistikos centrams steigti“.