15min straipsnyje neseniai pasakojome apie vieno vilniečio patirtį sostinės viešajame transporte. Piko valandomis, jis, stovėdamas šalia komposterio už kelionę susimokėjo dukart. Tačiau vieną bilietą vyriškis įsigijo ne savo noru – „pasidarbavo“ išmanusis komposteris, automatiškai įvykdęs mokėjimą.
Kaip 15min informavo „Susisiekimo paslaugos“ (JUDU), iš viso nuo bekontakčio apmokėjimo įvedimo sulaukė net 196 užklausų dėl neteisingai nuskaitytų pinigų grąžinimo.
Nors tokių atvejų skaičius, anot JUDU Komunikacijos ir rinkodaros vadovės Vitalijos Ročės, nuo bekontakčio atsiskaitymo sistemos įvedimo 2024 metų rugpjūtį mažėja, per savaitę sulauktų užklausų kiekis verčia suklusti.
„Susisiekimo paslaugos“ (JUDU) paaiškino, kad komposteriai jautrūs. Jie rekomenduoja laikytis atstumo arba užrakinti e. piniginę. Tačiau šis patarimas gerokai papiktino skaitytoją Deividą (pavardė redakcijai žinoma).
„Piko valandomis šio patarimo praktiškai neįmanoma įgyvendinti. Ar sostinės viešasis transportas neketina iš esmės spręsti šios problemos?“ – 15min sakė jis.
JUDU Komunikacijos ir rinkodaros vadovė V.Ročė pabrėžė, kad nuskaitymai gali įvykti ne tik piko metu, bet ir kitais laikotarpiais, kai keleivių kiekis yra didesnis.