Paskelbtas ruožo Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo konkursas

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimo projektavimo ir rangos konkursą. Tai bus vienas didžiausių pastarųjų metų geležinkelių projektų, didžioji jodalis bus finansuojama ES lėšomis.  
Traukinys
Traukinys / Alfredo Pliadžio nuotr.

Konkursą sudarys trys etapai: pirmiausiai bus siekiama elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą, vėliau – ruožą Kaišiadorys–Radviliškis ir galiausiai – ruožą nuo Radviliškio iki Klaipėdos

Dalyvių pasiūlymų laukiama iki kitų metų vasario, su laimėjusiais rangovais ketinama pasirašyti 5 metų trukmės sutartį.

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška šią savaitę minėjo, kad ruožą tikimasi elektrifikuoti iki 2022 metų, o darbai kainuos 250–300 mln. eurų – gerokai mažiau nei planuota anksčiau.

Lietuvoje šiuo metu elektrifikuota vos 7 proc. viso geležinkelių tinklo. M.Bartuškos teigimu, bus siekiama, kad būtų elektrifikuota 30–40 proc. tinklo.

Šiemet baigtas kitas didelis elektrifikavimo projektas – 29 kilometrų ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Kenos prie Baltarusijos sienos už 26,3 mln. eurų elektrifikavo bendrovė „Fima“. Tai yra dalis geležinkelio iš Vilniaus į Minską – elektriniai traukiniai juo pradėjo važiuoti gruodžio pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pavasaris – laikas kurti grožį savo kieme: specialistų patarimai, nuo ko pradėti ir kaip tvarkyti aplinką
Reklama
Žemės ūkyje vis labiau įsitvirtina biostimuliatoriai: kaip jie veikia?
Reklama
Ne tik šviežios ir kokybiškos, bet ir tvaresnės: kaip „Lidl“ užtikrina, kad pirmosios pavasario derliaus vaisiai ir daržovės būtų draugiškos aplinkai?