Konkursą sudarys trys etapai: pirmiausiai bus siekiama elektrifikuoti Vilniaus geležinkelio mazgą, vėliau – ruožą Kaišiadorys–Radviliškis ir galiausiai – ruožą nuo Radviliškio iki Klaipėdos
Dalyvių pasiūlymų laukiama iki kitų metų vasario, su laimėjusiais rangovais ketinama pasirašyti 5 metų trukmės sutartį.
„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška šią savaitę minėjo, kad ruožą tikimasi elektrifikuoti iki 2022 metų, o darbai kainuos 250–300 mln. eurų – gerokai mažiau nei planuota anksčiau.
Lietuvoje šiuo metu elektrifikuota vos 7 proc. viso geležinkelių tinklo. M.Bartuškos teigimu, bus siekiama, kad būtų elektrifikuota 30–40 proc. tinklo.
Šiemet baigtas kitas didelis elektrifikavimo projektas – 29 kilometrų ruožą nuo Naujosios Vilnios iki Kenos prie Baltarusijos sienos už 26,3 mln. eurų elektrifikavo bendrovė „Fima“. Tai yra dalis geležinkelio iš Vilniaus į Minską – elektriniai traukiniai juo pradėjo važiuoti gruodžio pradžioje.