„Didžioji dalis Registrų centro paslaugų gali būti teikiamos ir nuotoliniu būdu, naudojant elektronines atpažinties priemones. Vis dėlto, suprantame, kad dalis žmonių tokių priemonių nenaudoja ir negali užsisakyti ir gauti paslaugų per Registrų centro savitarnos sistemą. Atsižvelgdami į tai, nuo pirmadienio visas paslaugas ir toliau teiksime kontaktiniu būdu, o iš atvykstančių klientų nereikalausime galimybių paso ar kito dokumento, įrodančio jo imunizaciją. Visuose padaliniuose ir toliau bus laikomasi nustatytų klientų srautų valdymo, saugaus atstumo laikymosi ir kitų visuomenės sveikatos saugos bei higienos reikalavimų“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.
Registrų centras gyventojams teikia daugiau nei 400 skirtingų administracinių ir komercinių paslaugų. Pagal savo pobūdį šios paslaugos yra priskiriamos prie gyvybiškai svarbių valstybės funkcijų. 50-yje fizinių įmonės klientų aptarnavimo padalinių visoje Lietuvoje per dieną aptarnaujama vidutiniškai po 4 tūkst. gyventojų.
Siekiant efektyvaus laiko planavimo, D.Karaliūnienės teigimu, atvykstantiems klientams patartina vizitui užsiregistruoti iš anksto.
„Šiuo sudėtingu visiems laikotarpiu visų atvykstančių klientų maloniai prašome laikytis pagrindinių saugumo taisyklių: jei įmanoma, atvykti po vieną, būtina dėvėti burną ir nosį dengiančias kaukes ar respiratorius, įėjus dezinfekuoti rankas, laikytis saugaus atstumo nuo kitų klientų ir darbuotojų, taip pat laikytis kosėjimo bei čiaudėjimo etiketo“, – kalba D.Karaliūnienė.
Registrų centre yra nustatytos vidaus taisyklės ir taikomos darbo organizavimo priemonės, kurios užtikrina teisės aktų reikalavimuose nustatytų reikalavimų įgyvendinimą. Šiuo metu įmonės imunizuotų darbuotojų dalis siekia 85 procentus. Be to, yra sudarytas sąrašas darbuotojų, darbe turinčių tiesioginį kontaktą su kitais asmenimis, kurie privalo pateikti įrodančius dokumentus, kad yra pasiskiepiję nuo COVID-19 ligos ar persirgę šia liga, arba reguliariai testuotis.