Pastatų šiltinimu užsiimantis P.Grigaliūnas: „Verslo idėją pametėjo tėvai“

Pusantrų metų gyvuojančiai šiltinimo medžiagų ir darbų įmonei „Termocelė“ vadovaujantis Paulius Grigaliūnas pasakoja, kad atėjo laikas, kai turėjo pasirinkti vieną iš trijų kelių – siekti karjeros, dirbti užsienyje ar kurti nuosavą verslą. Nors jau buvo pradėjęs dairytis į užsienį, P.Grigaliūnui puikią mintį pakišo tėvai – imkis savo verslo. Tėvų patarimo jaunas vyras paklausė ir tuo dabar visiškai nesigaili
Šiltinimas
Šiltinimas / P.Grigaliūno nuotr.

Pastūmėjo tėvai

Prieš kurdamas savo verslą kelerius metus P. Grigaliūnas dirbo samdomu darbuotoju, tačiau supratimas, kad nori ko nors daugiau, pasak pašnekovo, atėjo labai greitai. „Kurį laiką padirbau ir suvokiau, kad iš tiesų noriu ko nors daugiau. Į tai vedė trys realūs keliai: karjera, darbas užsienyje arba nuosavas verslas“, – pirmuosius svarstymus prisiminė verslininkas.

Karjeros siekimo kelią P.Grigaliūnas atmetė gana greitai – nenorėjo gilintis tik į vieną siaurą sritį, kurioje galėtų tapti išskirtiniu profesionalu. „Tuomet ėmiausi darbo užsienyje paieškų. Tačiau kaip tik tuo metu, kai sulaukiau pirmųjų pasiūlymų, tėvai netikėtai pasiūlė idėją bandyti kurti savo verslą Lietuvoje. Ir tos minties niekaip nepavyko pamiršti“, – kas pastūmėjo savo verslo link, pasakojo „Termocelės“ vadovas.

Sulaukiau pirmųjų pasiūlymų, tėvai netikėtai pasiūlė idėją bandyti kurti savo verslą Lietuvoje. Ir tos minties niekaip nepavyko pamiršti.

Verslo idėją „pakišę“ tėvai tikėjo, kad sūnui gali pasisekti. „Jų manymu, jauni verslininkai gauna gana nemažai lengvatų, tad nepraleisdavo progos internete paieškoti kokių nors įdomių idėjų. Nors dauguma idėjų buvo utopiškos, tarp jų pasitaikė ir šiltinimo poliuretano putomis idėja.

Anksčiau buvo tekę šiltinti stiklo ir mineraline vata, žinojau, kad darbas bus nelengvas, tačiau internete ir specializuotoje literatūroje rasta informacija skatino bandyti“, – kalbėjo verslininkas. P.Grigaliūnas neslepia, kad galutinai apsispręsti labiausiai padėjo žmona ir tėvai. P.Grigaliūnas pabrėžė, kad taip pat nebūtų išsivertęs ir be vertingų „Versli Lietuva“ specialistų įžvalgų.

Taigi dabar pusantrų metų gyvuojanti „Termocelė“ užsiima įvairių pastatų šiltinamu uždarų bei atvirų porų purškiama poliuretano puta. „Ši veikla reikalauja specialios įrangos bei kokybiškų žaliavų – daug dėmesio tenka skirti jų įsigijimui ir tinkamai priežiūrai. Dar vienas aspektas – nuolatinis kvalifikacijos tobulinimas šiltinimo medžiagų išmanymo ir darbo atlikimo technologijos srityse“, – trumpai savo veiklą pristatė verslininkas.

P.Grigaliūno nuotr./Šiltinimas
P.Grigaliūno nuotr./Šiltinimas



Viskas priklauso nuo pastangų

Atidaryti įmonę, pasak P.Grigaliūno, – lengva, o štai sukurti verslą, kuris būtų pelningas – kur kas sunkiau. „Bet viskas priklauso nuo įdedamų pastangų ir noro. Nelengva buvo tvarkyti dokumentus paskolai gauti, nes nepaisant 70 proc. garantijos, tėvams teko įkeisti turimą žemę norint padengti likusius 30 proc.

Pasinaudojau „Invegos“ (UAB „Investicijų ir verslo garantijos“) garantija imamai Verslumo skatinimo fondo paskolai, kuri buvo itin reikalinga įrangai bei žaliavoms įsigyti“, – apie verslo pradžią kalbėjo „Termocelės“ vadovas.

Nedideli plėtros planai

P.Grigaliūno teigimu pusę metų gyvuojanti įmonė vis dar liejasi į šiltinimo paslaugų rinką. „Tiesioginiai mūsų konkurentai yra tik įmonės, šiltinančios poliuretano putomis. Nors jų yra nemažai, bet dažniausiai, ypač kai paslauga siūloma už žemą kainą, atliekamų darbų kokybė tikrai nėra ideali. Todėl džiugina klientai, kurie mąsto į priekį ir vertina medžiagų bei atliktų darbų kokybę, profesionalumą ir teikiamas garantijas“, – savo galimybes vertino verslininkas.

Savo būstą šiltinantiems klientams visada siūlau pagalvoti – kokios kokybės šiltinimą pasirinks, juk namuose teks gyventi ne vienerius metus. Ir tik jų apsisprendimas – turėti šiltus ir jaukius namus, ar nuolat kovoti su pelėsiu.

„Termocelės“ vadovui vertinti savo įmonės sėkmę kol kas nelengva – laukiama apyvartos augimo, nes užsakymų vasarai yra daugiau nei pavasariui. Artimiausiu metu planuojama plėsti ir siūlomų paslaugų paletę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis