Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pavasario „Jamam“ nuolaidų dienoje apsilankė 219 tūkstančių pirkėjų

Pavasario mažmeninės prekybos nuolaidų diena „Jamam“ į prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose gegužės 19 d. pritraukė daugiau nei 219 000 lankytojų – 1,5 proc. daugiau nei 2011 m. gegužę. Prieš metus „Jamam“ pavasario akcijoje apsipirko 216 tūkstančių žmonių.
Akcija „Jamam“
Akcija „Jamam“ / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Tradicinės „Jamam“ dienos „Akropoliuose“ vyksta du kartus per metus – gegužę ir lapkritį. „Jamam“ metu prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ prekėms ir paslaugoms yra suteikiama iki 50 proc. nuolaida.

„Skaičiuojame, kad „Akropolio“ „Jamam“ pavasario nuolaidų dienos pasiūlymais šiemet pasinaudojo apie 7 proc. šalies gyventojų. Pirkėjai aktyviai naudojasi galimybe sutaupyti ir įsigyti prekių pigiau – parduotuvėse, lyginant su įprastu šeštadieniu, apyvartos „Jamam“ metu išauga nuo 2 iki 7 kartų. Tai rodo, kad „Jamam“ akcijai žmonės ruošiasi iš anksto ir racionaliai planuoja pirkinius“, – sakė bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos