2022 10 03

„Paysera“ klientai vis skundžiasi mįslingai netenkantys pinigų: įmonė savo kaltės neįžvelgia

Pastaruoju metu ne vienas finansų technologijų bendrovės „Paysera LT“ klientas skundžiasi, kad mįslingai iš sąskaitų dingsta jų pinigai. Šie įtaria galimą duomenų nutekėjimą įmonės sistemose. Vis dėlto pati bendrovė teigia, kad tai techniškai tiesiog neįmanoma. Nepavykus išspręsti ginčo dėl prarastų pinigų tarp dviejų pusių, klientai gali kreiptis į trečiąją – Lietuvos banką.
Paysera
„Paysera“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Atvejai kartojasi

Į 15min redakciją jau ne kartą kreipėsi bendrove nusivylę klientai, turintys sąskaitą šioje mokėjimo bendrovėje. Ne kartą jie įtarė galimą duomenų nutekėjimą „Paysera“ sistemose, kas ir lėmė, kad iš jų sąskaitų atlikti mįslingi atsiskaitymai.

Tuo metu bendrovė prieš kurį laiką teigė, kad kortelės duomenys veikiausiai nutekėjo klientų naudotoje kokioje nors nesaugioje svetainėje arba įrenginiuose, o ne jų sistemose. Vėliau redakcijai pranešė pradėsiantys vidinį tyrimą.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lietuvos banko pastatas Vilniuje
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Lietuvos banko pastatas Vilniuje

„Paysera“ atkreipė dėmesį į tai, kad 15min kai kuriais aprašytais atvejais keli šaltiniai pripažino, kad vis dėlto jie gavo sukčių SMS ir paspaudė neaiškias nuorodas. „Paysera“ tvirtinimu, Lietuvos bankas atmetė du skundus. Vis dėlto pastarasis 15min patvirtinti, kad tai būtent 15min aprašyti atvejai negalėjo, tačiau teigė, kad bent vienas atvejis išties buvo, kai kaltas pats klientas, pakliuvęs į sukčių pinkles. Apie vieną tokių atvejų Lietuvos bankas buvo skelbęs savo interneto svetainėje. Tiesa, banko svetainėje galima rasti ir ginčų sprendimų, kai bendrovė buvo įpareigota grąžinti klientams mįslingai iš sąskaitos dingusius pinigus. Lietuvos bankas pažymi, kad kiekvienas atvejis individualus ir nagrinėjamas atskirai.

15min, sulaukusi dar vieno kliento skundo, kuriame jis teigia netekęs pinigų ir įtariantis masinį klientų informacijos nutekinimą, pasidomėjo, kodėl dar vienam klientui taip nutiko, kodėl panašūs atvejai vis kartojasi ir ką atskleidė planuotas vidinis įmonės tyrimas?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų