Gintautas Paluckas: pelno mokestis galėtų didėti iki 17 proc.

Nuo kitų metų įsigaliojant 16 proc. pelno mokesčiui, premjeras Gintautas Paluckas sako, kad jis galėtų būti padidintas dar vienu procentiniu punktu – anot jo, tai neturėtų pakenkti įmonių finansams ir konkurencingumui.
Gintautas Paluckas
Gintautas Paluckas / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Nematau nieko kritiško ar dramatiško, jei būtų pridėtas vienas procentas prie dabar įsigaliosiančių 16 proc. Manau, kad tai nei iš esmės kenkia konkurencingumui, nei trikdytų mūsų verslų veiklą“, – „Verslo žinių“ tinklalaidėje sakė G.Paluckas.

Anot jo, į technologinį atsinaujinimą ir darbo našumą investuojantis verslas galės toliau naudotis investicinio projekto lengvatomis.

Be to, G.Paluckas pabrėžė, jog su Mokslo taryba bei Valstybine mokesčių inspekcija reikėtų išsiaiškinti, kaip įmonėms pasinaudoti dabartine mokslinių tyrimų bei eksperimentinės plėtros lengvata, kuri leidžia iš apmokestinamų įmonės pajamų atskaityti triskart didesnes išlaidas nei buvo patirtos.

Kol kas pasinaudoti šia lengvata, pasak G.Palucko, vengiama „dėl apibrėžtumo stokos“.

„Tie, kas investuos į produktyvumo didinimą, inovacijas, našumo didinimą, tos 1 proc. naštos niekaip nepajus, nes turės lengvatas ir išlygas per atskaitymus nuo apmokestinamų pajamų“, – sakė G.Paluckas.

„Kas jokių žingsnių nedaro į priekį, remiasi kitokiu konkurencingumo modeliu ir jei sugeba uždirbti pelną, vienas procentas nuo jo tikrai niekaip nežudys. Tuo tarpu labai papildys valstybės finansus“, – pridūrė premjeras.

Seimas dar vasarą kartu su vadinamuoju Gynybos paketu nuo 2025-ųjų vienu punktu iki 16 proc. padidino pelno mokestį, siekiant didinti finansavimą gynybai.

Tam pritarė ir verslo bendruomenė, kurios atstovai ne kartą pabrėžė esantys pasiryžę mokėti didesnius mokesčius, kad būtų labiau finansuojama krašto apsauga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis