Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per mėnesį maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai pabrango 2,2 proc.

Statistikos departamentas praneša, kad 2011 m. balandžio mėn., palyginti su kovo mėn., vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 1 procentu. Bendrajam vartotojų kainų pokyčiui didžiausią įtaką turėjo pabrangę maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai, drabužiai ir avalynė bei transporto prekės ir paslaugos.
Daržovės
Daržovės / Organizatorių nuotrauka

Vartojimo prekių kainos 2011 m. balandžio mėn., palyginti su kovo mėn., padidėjo 1,3, paslaugų kainos – 0,2 procento.

Toliau išlieka maisto prekių kainų augimo tendencija. Didžiausią įtaką maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų mėnesiniam kainų pokyčiui turėjo 9,5 procento pabrangusios daržovės ir bulvės, po 2,2 – mėsa ir jos produktai bei duona ir grūdų produktai, 2,5 – pienas ir jo produktai, sūris, kiaušiniai, 1,8 – žuvys ir jų produktai ir 2,7 procento atpigę vaisiai ir uogos.

Drabužių ir avalynės grupės kainų pokyčiui įtaką padarė dėl naujų pavasario ir vasaros sezono kolekcijų pasirodymo 3,4 procento padidėjusios drabužių ir 5 procentais – avalynės kainos.

Transporto prekių ir paslaugų kainų pokyčiui didžiausią įtaką turėjo 2,7 procento pabrangęs benzinas, 2,4 – dyzeliniai degalai ir 1,8 procento atpigusios suskystintos automobilinės dujos.

2011 m. balandžio mėn. metinė (2011 m. balandžio mėn., palyginti su 2010 m. balandžio mėn.) infliacija sudarė 4,4 procento. Metinį kainų pokytį lėmė pabrangę maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai, transporto prekės ir paslaugos, būsto, vandens, elektros, dujų ir kito kuro grupės prekės ir paslaugos ir atpigusios ryšių bei poilsio ir kultūros prekės ir paslaugos.

Vartojimo prekės per metus pabrango 5,6, paslaugos – 0,6 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?