Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Per mėnesį mažmeninės prekybos apyvarta augo 0,9 proc.

Mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2018 m. kovo mėn. sudarė 896,7 mln. EUR to meto kainomis ir, palyginti su 2018 m. vasario mėn., pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, palyginamosiomis kainomis padidėjo 0,9 proc. (nepašalinus – 17,9 proc.), remdamasis išankstiniais duomenimis, praneša Lietuvos statistikos departamentas.
Apsipirkimas
Apsipirkimas / 123RF.com nuotr.

Per mėnesį, pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis padidėjo 1,4 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių bei automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių – 0,5 proc.

2018 m. kovo mėn., palyginti su 2017 m. kovo mėn., pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) palyginamosiomis kainomis padidėjo 4,5 proc. (nepašalinus – 6,7 proc.).

Maisto prekėmis prekiaujančių įmonių apyvarta, pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, palyginamosiomis kainomis padidėjo 5,5 proc., ne maisto prekėmis prekiaujančių – 2,6, automobilių degalų mažmeninės prekybos įmonių – 6,5 proc.

Maitinimo ir gėrimų teikimo veiklos įmonių apyvarta (be PVM) 2018 m. kovo mėn. sudarė 56,6 mln. EUR to meto kainomis ir, palyginti su 2018 m. vasario mėn., pašalinus sezono ir darbo dienų skaičiaus įtaką, palyginamosiomis kainomis padidėjo 1,9 proc. (nepašalinus – 13,1 proc.). Palyginti su 2017 m. kovo mėn., pašalinus darbo dienų skaičiaus įtaką, šios veiklos įmonių apyvarta palyginamosiomis kainomis padidėjo 9,9 proc. (nepašalinus – 9,7 proc.).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos