Per šį punktą keliaudavo dalis krovinių iš Klaipėdos uosto, penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.
„Šis Rusijos sprendimas – smūgis eksportuotojams ir transporto įmonėms. Tai gali atsiliepti ir Klaipėdos uostui“, – nelinksmomis prognozėmis dalinasi Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos direktorius Jonas Milius, sakantis, jog įdėta daug pastangų, kad Klaipėda būtų patrauklesnis objektas eksportuoti į Rusiją nei Hamburgas ar Antverpenas, tačiau šis Rusijos sprendimas nubraukia visas pastangas.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo teigimu, daugiau sunkumų nei uostui bus Vakarų Lietuvos verslui, kuris į Kaliningradą eksportuodavo savo gaminių.
„Linavos“ prezidentas Algimantas Kondrusevičius sako, kad dėl šio posto uždarymo daugiau nepatogumų patirs įmonės, gabenančios krovinių iš Karaliaučiaus į didžiąją Rusiją, nei šalies vežėjai.
„Per Panemunę į Rusiją keliaudavo dideli maisto produktų tranzito srautai. Būtent per čia produktus eksportuodavo į Sankt Peterburgą ir Maskvą. Sukant per Kybartus vežimas brangs, nes vilkikams reikės įveikti didesnį atstumą“, – skaičiuoja skerdyklos „Agaras“ vadovas Petras Vainoras.