Per savaitę – jau trečias „Swedbank“ internetinės bankininkystės paslaugų sutrikimas

Trečiadienį ir vėl sutriko „Swedbank“ internetinės bankininkystės paslaugos. Tai – jau trečias kartas per savaitę, kai dalis banko klientų negali internetu prisijungti prie banko paslaugų.
„Swedbank“
„Swedbank“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Trečiadienį, apie 15.40 val., 15min skaitytojai pranešė, kad susiduria su trikdžiais bandydami prisijungti prie „Swedbank“ internetinės bankininkystės tiek per programėlę, tiek per tinklalapį.

„Informuojame, kad šiuo metu dalis klientų gali susidurti su trikdžiais naudojantis banko paslaugomis. Dedame visas pastangas, kad trikdžius pašalintume kuo greičiau. Atsiprašome už patiriamus nepatogumus“, – 15min trečiadienį komentavo „Swedbank“ atstovas ryšiams su visuomene Gytis Vercinskas.

Vis dėlto per svaitę – tai jau trečias kartas, kai klientai skundžiasi dėl sutrikusių banko paslaugų. Tokių kreipimųsi 15min portalas sulaukė ir antradienio pavakare. G.Vercinskas pripažino, kad antradienį daliai klientų kurį laiką interneto bankas ar banko išmanioji programėlė galėjo veikti šiek tiek lėčiau.

Praėjusį ketvirtadienį dėl fiksuoto gedimo sistemose daliai banko klientų tam tikros paslaugos buvo nepasiekiamos apie kelias valandas.

15min pasiteiravo banko, dėl kokių priežasčių sutrikimai fiksuojami jau trečią kartą per vieną savaitę ir paprašė nurodyti konkrečias gedimo priežastis. Bankas į šią užklausą neatsakė – sulaukę komentaro, publikaciją papildysime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis