Perėjimas prie skaitmeninės televizijos smarkiai pagyvins TV įrangos rinką Lietuvoje

Latvijoje ir Estijoje atsigavo buitinės technikos ir elektronikos rinka – pardavimus kilstelėjo tai, kad šią vasarą buvo išjungta analoginė televizija, Lietuvoje prekyba kol kas ritasi žemyn, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Televizija
Televizorius / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Pasak dienraščio, šiemet pirmąjį pusmetį smuko tik Lietuvos buities technikos, informacinių technologijų ir elektronikos rinka, o estų su latvių rinka jau fiksavo pardavimų šuolį.

Tačiau Lietuvos verslas kaimynių sėkmę daugiausia aiškina tuo, kad vasarą šiose šalyse buvo išjungta analoginė televizija (TV), todėl žmonės puolė pirkti naujų televizorių ir skaitmeninės TV priedų. TV įrangos pardavimai ištempė visą Baltijos kaimynių buitinės technikos ir elektronikos rinką.

„Latvijoje pakilimą galima aiškinti dar ir tuo, kad ji pernai sėdėjo itin gilioje duobėje, todėl dabar lengviau demonstruoti įspūdingą augimą“, – teigė „Avitelos prekybos“ generalinis direktorius Algirdas Mitalas.

Lietuva prie skaitmeninės TV pereis 2012 metų spalio 29 dieną.

Tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ atstovybės vadovas Lietuvoje Eduardas Grybovas sakė, kad perėjimas „prie skaičiaus“ duos didžiulį teigiamą impulsą šiai rinkai Lietuvoje.

„Televizoriai sudaro gan didelę dalį visų pardavimų. Todėl jei analoginės TV išjungimas mūsų šalyje būtų paankstintas, jau kitąmet matytume daug gražesnį rinkos vaizdą. Prekyba smarkiai pagyvėtų“, – teigė E.Grybovas.

Tačiau, pasak „Verslo žinių“, artimiausiu metu Lietuvos prekybininkai didelių vilčių į skaitmeninę TV nededa. Anot A.Mitalo, paprastai žmonės puola pirkti modernius televizorius ir priedus likus vos 6–8 savaitėms iki analoginės TV išjungimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis