15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Perlas Energija“ beveik 14 tūkst. buvusių klientų išmokėjo 141 tūkst. eurų

Įsipareigojimų klientams nesugebėjusi įvykdyti ir veiklą sustabdžiusi nepriklausoma elektros tiekėja „Perlas Energija“ per du mėnesius sulaukė beveik 14 tūkst. buvusių klientų prašymų kompensuoti kainos skirtumą. Jiems įmonė išmokėjo daugiau nei 141 tūkst. eurų.
„Perlas Energija“
„Perlas Energija“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Šiuos skaičius BNS pateikė įmonės vadovas Vilius Juraitis. Kompensacijoms įmonė buvo numačiusi 2 mln. eurų.

Bendrovės „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) atstovas Paulius Kalmantas BNS teigė, kad kitus tiekėjus iki šiol pasirinko apie 114,5 tūkst. buvusių „Perlas Energijos“ klientų, dar 17,5 tūkst. gauna garantinio tiekimo paslaugą, o 46 tūkst. priklauso trečiajam rinkos liberalizavimo etapui ir grįžo į visuomeninį tiekimą.

Pasak V.Juraičio, „Perlas Energijai“ pranešus apie stabdomą veiklą, bendrovės klientai apie galimybę gauti kompensacijas buvo informuoti elektroniniu paštu, naujienlaiškiu, įmonės paskyrose socialiniuose tinkluose bei interneto svetainėje.

„Perlas Energijos“ klientų aptarnavimo specialistai dirba ir atsako į klientams kylančius klausimus, padeda suprasti kompensavimo mechanizmą ir pateikti prašymą kompensacijai gauti, atsakymus klientai gali gauti ir „Perlas“ terminaluose“, – BNS teigė V.Juraitis.

BNS skaičiavimais, dėl kompensacijų kreipėsi 12 proc. kitus tiekėjus pasirinkusių buvusių įmonės klientų. Jiems iki šių metų pabaigos įmonė kompensuoja skirtumą tarp buvusios fiksuotos kainos ir naujo tiekėjo kainų, bet ne daugiau kaip 6,3 cento už kilovatvalandę.

Kompensacijos pradėtos mokėti spalio 10 dieną, o dėl jų, kaip anksčiau teigė V.Juraitis, vartotojai iškart už keturis mėnesius galės kreiptis ir sausį.

Pasak ESO atstovo P.Kalmanto, į garantinį tiekimą patekusiems įmonės klientams iš valstybės biudžeto už spalį išmokėta 1,4 mln. eurų (su PVM). Už rugsėjį jiems buvo išmokėta 3,3 mln. eurų.

Lapkričio pradžioje Energetikos ministerija prognozavo, kad daugėjant kitą tiekėją pasirinkusių klientų už lapkritį kompensacijoms reikės apie 600 tūkst. eurų. Naujausių prognozių ministerija BNS nepateikė.

Anksčiau vieną mažiausių tarifų siūliusi „Perlas Energija“ rugpjūčio 5 dieną pranešė keičianti beveik visų 180 tūkst. klientų sutartis – pasirinkę fiksuotas kainas buvo perkelti į kintamos kainos planą, kurio tarifai priklauso nuo kainos biržoje. Augant elektros kainoms, jos pati negaminanti įmonė tapo nepajėgi vykdyti įsipareigojimų ir veiklą sustabdė rugsėjo 1-ąją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais