„Grupės veiklos rezultatus lėmė itin nepalanki mokestinė aplinka rinkoje, kurioje veikia grupės įmonės ir bendras vidaus vartojimo nuosmukis. Pernai alkoholio akcizams padidėjus dar 15 proc., tęsėsi visos gėrimų rinkos pardavimų krytis, neigiamai paveikęs ir mūsų grupės rezultatus“, – pažymėjo Įmonių grupės Alita, AB generalinis direktorius Paulius Kibiša.
Siekdama optimizuoti veiklą, grupė 2009 metais veiklos sąnaudas sumažino 32 mln. litų arba 44 procentais, palyginti su 2008–aisiais. Taip pat pakeistas bendrovių valdymas, kardinaliai pertvarkoma rinkodaros ir reklamos strategija.
„Momentinį efektą leidžiantys pasiekti sąnaudų mažinimo darbai jau atlikti, šiuo metu ieškome galimybių efektyvinti gamybos procesus, logistikos ir distribucijos sistemas, diegiame technologines naujoves. Tai yra veiksniai, kurie nulems grupės sėkmę ilgalaikėje perspektyvoje, tačiau pirmaisiais vaisiais galime džiaugtis jau dabar – pirmųjų šių metų mėnesių pardavimų rezultatai kur kas geresni nei pernai tuo pačiu laikotarpiu“, – sakė grupės vadovas.
P.Kibiša teigė, kad šiemet pokyčius pajus ir galutinis įmonių grupės produkcijos vartotojas – bus atnaujinamas prekės ženklų portfelis ir peržiūrima gėrimų segmentų struktūra. Taip pat ieškoma galimybių didinti eksporto apimtis. Pernai Įmonių grupės „Alita“, AB eksportas sudarė 7 proc. visų pardavimų (2 proc. daugiau nei 2008–aisiais).